30 Temmuz 2010 Cuma

Dedikodu doyurur

Hayatın herzaman mutlu etmediğini sononda anladım heralde -Özellikle ergenlik çağında olanlar için.

Düşünüyorum da şu ergenlik ne sıkıcı,ne berbat bişey.Her zaman , her yerde ,her ne olursa olsun sıkcı.Ben bi ergenim deyip,belirtilerini görüp, bile bile uygulayan tek kişi benim herhalde. Zaten koyunlar -Çoğunu sevmediğm arkadaşlarım- GERÇEKTEN birer koyunlar.Bana gelip "Biz zamane gençleri gibi diğiliz" derken ,aslında bir şeyin farkında diğiller.Benim yaşımda olup koyun olan herkez kendilerini diğerlerinden farklı zannederken, aslında hepsi aynılar Sözde hepsi zamane gençliği gibi diğil hepsi aynı şarkıcıları dinleyip aynı sitelerde sörf yaparken biz aynı diğiliz diye çırpınıyolar. Aynılık . Çoban ne derse o .Fakat henüz çobanın kim olduğunu çözmüş diğilim ben bunu çözene dek

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder