30 Aralık 2012 Pazar

Artık yeter, aşk gerek !



nedensizce sevdim bu resmi
Fıratın bana ikinci kazığını atmış olmasından sonra ,yani bir daha asla birlikteliğimizin olmayacağı kesinleştikten sonra, bir durdum ! Erkeklere bakmadım, sınıftan başımı çıkartmadım, kafam eğik yürüdüm. Sonra ne olduysa oldu, bilmiyorum hiç hiç bilmiyorum, dedim ki, o çocuk gayet piççe benden ayrılmayı bile beklemeden elaleme sevdalanırken ben neden hala bu triplerdeyim, savurdum saçlarımı (yapmadım bunu) ve aşık olmaya karar verdim. Zaten listemde bir kaç kişi vardı. Onlardan birine aşık olmaya karar verdim. Birini seçtim. Çocuğun benden hoşlanmadığına yüzde yüz emin olmama rağmen, bir yola baş koydum çocuğun kelebeği oldum. Henüz kendisiyle ayakkabının bağı açık dışında bir diyaloğa girmemiş olmama rağmen, umutluyum emin adımlarla yürüyorum hedefime kilitlenmiş şekildeyim. Ya bi de adam çalışkan. Aşık olduğum biri çalışkan olduğunda ister istemez beni aşağı görmesin diye ben de derslere bir asılır ona yetişmeye çalışırım, hep böyle olmuştur. Garip bi takıntı ama ne iyi bi takıntı. Bu sayede ders çalışmaya başladım, ona yetişeyim derslerim iyi olsun diye deli gibi ders çalışıyorum. İyi yani. Bir de çocukla bir şekilde tanışıp konuşabilirsem her şey harika olacak. Ama ilk defa bu konuda biraz çekingenim. Normalde ne rezilliklerle insanların yüzüne yüzüne sevdamı belli ettiğimi bir siz bilirsiniz. Ama buna yapamıyorum işte, o gelsin tanışsın istiyorum, o hoşlanıyosa gelir diyorum ama gelmiyo. Demek ki hoşlanmıyo. Hayır öyle demeyin hoşlanıyo, o da benim gibi kararsız. Ahahah iyice şizofrene bağladım ama olacak o, olacak da olacak, er olacak geç olacak ama olacak. Neyse ki sevimli bir kızım hallederim bir şekilde (ajhsdjkagmsdjhasn).
 Belki de olmaz, ama güzel olacak. Her şey baya güzel olacak. Birlikte MFÖ konserlerine gideceğim birisi olacak.
Her şeyini sevmeye başladım, aptal aptal onu düşünmeye görünce salakça kendime sarılmaya başladım. Tüm çirkinliğine rağmen aşık oldum sanırım. Hiç arkadaşlık etmediğim bi insana aşık olmadım aslında, daha önce. Bu da tam olarak gerçek bi aşk değil bence ama gerçek bir aşk olabilme potansiyeli taşıyo. Hayırlısı olur. Caanım burç yorumlarım da 2013'ün bana güzel bir aşk getireceğini, içimde yarım kalmış aşklarımı sona erdirmem gerektiğini söylemiş. Ben de burç yorumumu dinleyip içimde kalan aşkı bitirip yeni aşklara yelken açıyorum. 2013 güzel olacak hissediyorum.
Birlikte ilk "yılbaşımız" olacaktı demekten kendimi alamasam da, zaman ister bu unutma işleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder