26 Şubat 2012 Pazar

Çocuk Hayalleri

Sana anlatacak çok şeyim vardı, gittin. Sadece senin dinleyeceğin hayaller, sadece senin "evet gerçekleşebilir" diyeceğin hayaller. Anlatamadan gittin. O bana anlatınca hayallerini çocukluk hevesleri bunlar derdim ama eminim o bana demezdi. Her neyse kendime de aynı şeyi söylüyorum çocukluk hayalleri bunlar ben bunun hayalini en son 8 yaşında kurmuştum belki 7, ama tekrar kuruyorum gerçekleşsin istiyorum. Ne de olsa hayal kurmak bedava, istemek bedava.


Evet çok çocukça çok aptal ve ulaşılmaz bir hayal olabilir ama ben dansçı olmak istiyorum. Anlattığım kişiler güldüler. Ben bile gülüyorum kendime ama istiyorum. Yazın dans kursuna gideceğim -insanlar bunu söylediğimde gülmeye başladıklarından dansçı olmak istediğimi kimseye söylemedim aslında. Bazen bazı şeyler için büyük fedakarlıklar gerekir, ona ulamak için. Benim vermem gereken bir fedakarlık yok, sadece ders çalışmalıyım ve bu  geleceğimi de etkileyecek sonuçta. Annem SBSde yaptığım iyi bir puan karşılığında beni dans kursuna göndereceğine söz verdi. Kısacası tek gereken ders çalışmam.
Yani hani bedenim de dansa uygun. Uzunum, inceyim, esneğim, bacaklarım uzun ve güzel açıkçası iyi bir fiziğe sahibim. Bazen önümde hiçbir engel görmüyorum. Önümde illa bir engel olacaksa o da benim. Kendimi kırıp hedefime odaklanmalıyım. Ders çalışmalıyım test çözmeliyim. Çünkü anladım ki hayatımda bundan daha üst merdivene koyabileceğim başka hiçbir şey yok. Anladım ki bazen en önemli şey benim.
Kendime dans etmek için şarkılar seçiyorum, dans ediyorum -baya şapşalım ama ihihi- hayal kuruyorum.
Bazen buraya yazmadan bir şeylere karar veremem, burası benim kendime söyleyemediklerim... Ama şuan işte tam da burada karar veriyorum, elimden gelenin fazlasını yapacağım ve istediğim şey yolunda hiçbir şeyin engel olmasına izin vermeyeceğim, kendimin bile. Ders çalışmak, tek gereken  bu yap yavrum şu işi birlikte yapalım !


Hani insanlar hayal kurarlar gerçekleşmeyince çocukları yapsın isterler ya, ben de böyle bir mallık yapacağım sanırım. Eğer bir kızım -ya da oğlum, neden olmasın ? - olursa onu küçük yaşta sokacağım bunun içine. Eğer bir gün gelip bana "istemiyorum" derse, "peki" derim ve onu asla zorlamam, kaderine yazılanı yapar. Babam da mesela benim atlet olmamı filan çok istemişti mesela voleybola başladım -hani spor olsun diye- ya aslında fena değildim ama biliyorum ben sanat için yaratıldım. Bıraktım voleybolu sonra. Ya aslında çok pişmanım güzeldi ama neyse boş verelim şimdi bunu.

video alakalı oldu mu bilmiyorum ama şu kızın hoplaya zıplaya şarkı söylemesi hoşuma gidiyo


Nasıl son versek bilemedim. Zaten her zaman en zoru sonlardır. Dans edeceğim. Ne kadar şapşal olsam da ya da ne kadar başarısız olsam da denemiş olacağım. Çaba vermiş olacağım. Kendimden bir şeyler katmış olacağım. Bir amacım olacak. Geriye döndüğümde çabaladım diyeceğim. Bunu yapacağım. Sadece yapacağım.
Okuduysanız teşekkürler, hayallerime ortak oldunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder