19 Şubat 2012 Pazar

Hoş vol:2

Benim kanatlarım var. Herkesin kanatları var. Aslında romantik değilimdir ben. Şiir yazarım. Şiirlerim romantiktir. Ama bundan başka yazacak pek önemli bir şeyim yok sanırım. Tamam neyden bahsedicem biliyo musunuz, bi şeylerden.

Doctor Who severim. Çoğu insan David Tennant'cıdır ama ben Matt Smith'ciyim. Evet. Melekli bölümler var ya onlardan çok fazla korkuyorum ağlayan meleklerden. Dalekleri seviyorum sevimli ve aptallar. :) Papyonlar havalıdııır. Kendime papyon alıcam ama havaların ısınması gerek günkü kışın gömlek gitmiyorum ama belki yazın giyerim. Kollarını filan katlayıp şortla. Bi kazak aldım mini şortla çok güzel oluyo ince delikli bi kazak onu da yazın şortla giyicem. Aaa konudan saptım. Her şeye rağmen David kingdir. Doctor olmak için yaratılmış. Aaa dershane ödevimi hala bitirmedim. Yoldaşlardan kuşkusuz en çok Rose'u seviyorum. Ama amy de aşktır.

Andrew Bird seviyorum yaa. Çok tatlı. Andrew bird dinledim ve hayatım değişti. diye bi olay vardır mesela. Ben en çok bu şarkıyı seviyorum. Çok sevimli anlamlı filan. Şu adamın sese bakın yaa, rüya gibi.

Beatles. Fazla söze gerek yok.

Fight Club. Ah burdan tekrar Mia'ya hayatımı değiştirdiği için teşekkür ediyorum. Fight Club'ı izlemek, ve daha sonra da okumak hayatımda yaptığım en iyi iki şeydi. Hayatım değişti. Her şeye farklı gözle bakamaya başladım. Esir olmamayı öğrendim, ve esir olduğum her an aklıma Taler Durden'ı getirdim. Aslında önemsiz olduğunu öğrendim bir çok şeyin. Aslında Tayler Durden kitapta sembolik bir peygamber bence. Yani şimdi fazla dindar kişiler varsa kızmasın. Sembolik olarak diyorum yani. Abartmaya gerek yok bence. Neyse kendime bir sürü ıııı... fight club tişörtü posteri filan aldım kafayı yedim. Ama seviyorum yani.

Glee süper bi dizi bence. Yani bayaa iyi. Aslında bizde hani kendi toplumunu aşağılama kompleksi vardır ya, hani yabancı diziler yabancı şarkıcılar daha iyidir hep, yani şöyle bi yargısız izleyince aslında türk dizisi gibi gaayet bi komplo dönüyo yani, "pembe dizi mode : on" filan. Yani mesela Umutsuz Ev Kadınları fenaa yaa. Yaprak dökümü yanında hiç, bizim bütün pembe diziler birleşseler onun kadar saçma olamazlar. Yani herkesin bi adam öldürmüşlüğü, aldatmışlığı var abi. Orospu olmayan yok, boynuzlu olmayan yok. Uçak bile düştü. Ay neyse glee diyoduk. Yani müzikleri çok güzel bi kere, adamlar iyi söylüyo. Şovlar bi tane, kurgu süper. Gençler için öğretici bence, biraz pembeleşiyo arada ama yine de iyi bir çalışma.

Abluuukadaaa. :D Büyük Ev Ablukada anlatılmaz yaşanır bence. Yaşayalım arkadaşlar. Ama cidden süper grup komik ve yerinden oynatıyo hani. Konserleri bi başka. Adamlar gerçekten kafalar yani. Pijamayla filan geliyolar sahnede ayakkabılarını çıkarıyolar canları sıkılınca şarkı sözlerini değiştirip saçmalıyolar seyircilere laf atıyolar. Eğleniyosun kısaca. Süper yaa.Mesela siz ezberlemişsiniz şarkıyı, onlar bilmiyolar, saçmalıyolar sallıyolar filan. İyiler yaa KREK diye bi yer var orda konser veriyolar 25 tl ajshdas dinlerseniz beğenirsiniz zaten. Eğer gitmeye karar verirseniz yanınızda kulaklık götürün gerçi orda da veriyolar ama akustik konser olduğu için lazım yani.

 Facebook'da bi sayfam var ve demin 4000 kişi olduu. :) Onu çok seviyorum çünkü birlikte büyüdük aynı bu bolg gibi. Yani "SaydamBalon" ve "Çapulcu Haritası." (sayfam) benim kardeşlerim. :) Çok seviyorum çünkü çok emek verdim. Hani anne ve babalar şöyle uzaktan çocuklarını süzer "işte bu benim hayatımda yaptığım en mükemmel şey" derler ya, ben de bu ikisine bakıp aynı şeyi söylüyorum.

daha uzatmıycam uzun zamandır yazı yazmıyorum bu da taslaklarda duruyodu yayınlayıp kaçıcam asdgajsd :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder