9 Nisan 2011 Cumartesi

İnkar.

Sır verkem mi ? Hiç bana göre değil. Ben şu "iki kişinin bildiği sır değldir "olaylarındayım . Aslında her insan da öyle olmalı. Yani bilmeyirum , kimisi bunn ağır bi yük olduğunu düşünür. Bi olayı içinde saklamak , kayıtsız şartsız  ve yalnız. Ben asla bu yükten kokmadım , hiç sır vermedim . Taaa ki bu güne kadar. Hayatımda sakladığım en büyük sırrı bir kişiye de değil dört kişiye birden verdim . Aklımdan zorum mu vardı, bu yükü taşımak mı zor geldi. Pek de öyle şeyler olmadı . Birden çıktı , birden dökülü verdi . Zaten kendileri anladılar bizim zeki arkadaşlar da, inkar etmedim bende. Hayır saçmalamayıb demedim . Neden yapmadım bunu ? ve neden bu kadar pişmanım hiç bir fikrim yok. Ama gerçekten şu an zamanı geri alma şansım olsun isterdim . Ya da sadece zeynebe söyleseydim mesela, zor zor çok zor. Üzülüyorum , korkuyorum , daha da çaresiz hissediyorum . Artık kendime bile yalan söyleyemiyorum , bu olayı inkar edemiyorum . Olmuyo çünkü biliyolar. Ama kolay yola kaçacağım yine , ne olursa olsun inkar edeceğim . Her şeyiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder