5 Nisan 2011 Salı

Ablam başka kardeşe cool dedi.

Blog izleyici sayısı da artmış iki kişi. Aaay çok mutlu oldum , tam da biz ablamla bu konu hakkında konuşuyoduk geçen . Dedi ki : "sen küçüksün daha, büyüyünce daha rahat konuşursun elalemle daha çok izleyici olur." filan . Ben de dedim evet dedim öyle dedim abla dedim de dedim. Pek bi şey de farketmedi aslında, yine blog aynı blog yani.



Neyse abla demişken ben gireyim lafa. Geçen yine oturmuşuz ablamla, "Abla" dedim , "Ben de mi tumblr açsam" , o da dedi ki , "Aç;tumblr eğlenceli , özel insanlar için (v.s)" . He he , evet evet derkeeeeeeeen, bi kız varmış tumblr da. İşte o da senin yaşlarda, hep 12. sınıf çağlarındaki çocuklar yok dedi. Kulanıcı adı da star wors lu bi şey miymiş neymiş. Dedi ki , adı da star worslu cooool . "Anaam"dedim , benim ablam benden başka bi yaşıtıma cool dedi . Ben yani kardeşi ben ki dünyanın en cool kardeşi olmak için bunca çaba harcamış , ablamın sevdiği tüüüüüüüm şarkıları dinlemiş , bu şarkıları sevmiş -sevdim valla mükemmeller-, sırf o seviyo diye Harry Potter okumuş ve DELİSİ olmuşken. O istiyo diye tüm filmleri izlemişken ablam benden başka kardeşe cool diyo. Olmaz be abi olmaz, en cool kardeş ben olmalıyım . Bunun için star wors izlnmesi mi gerekiyor, tamam gülüm izleriz. Üüüf çok gıcık oldum çok , hııh oymuş cool. Döverim lan ben onu. Amaaaaan salak . Tamam sustum, iyi eğlenceler size filan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder