25 Aralık 2011 Pazar

KIVIRCIKLARA ÖZGÜRLÜK. (okumazsanız anlarım hayatımda böyle saçma bi yazı görmedim)

Ya ben bi tane blog bulmuştum, hani böyle tatlı tatlı annecik blogları oluyo ya işte tavsiye filan veriyolar onlardan Böyle işte nasıl makyaj yapılmalı, işte nasıl giyinmeli, yaşına göre filan tavsiyeler. Bi kere okumuştum çok güzeldi böyle sonra kaybettim. AMA İHTİYACIM VAR ANNECİK BLOĞUNA valla ya, biri bi şey yazsın söylesin bana kıvırcık saçları olan insanlara ne önerirsiniz ? ne tür şampuanlar kullansınlar ? gerçi şu sıralar saçlarımla aram çok iyi tatlı tatlılar ama yani eminim bu sorundan yakınan bir sürü kız vardır. Yani insanın saçı kıvırcık olunca tarayamaz, banyodan banyoya. Açamaz sonra yani kabarır öküz gibi başa çıkmak zordur. At kuyruk bile yapılmaz gece yıkarsın sabah bi uyanırsın aslan yelesi. Ben de en son saldım çayıra mevlam kayıra, özgür özgür uçuş uçuş takılıyolar. Tutamıyorum abi biri kuzeye biri güneye, biri doğuya biri batıya. Adamlar siyaset yapıyolar yeminle. Devrimci değil miyiz mk ben de özgür bıraktım, hobaaa alın size özgürlük kuzularım. Ben özgür kalamadım millet özgür kalamadı sen özgür kal (siyasete bağladım nerden bağladım susuyom -susuyom ne lan).

Uzun lafın kısası bana bir annecik blog tavsiye ederseniz çok makbule geçersiniz.

Emoları rahat bırakın gibi kıvırcıkları rahat bırakın şeysi yapcam şimdi (ajsgdasd).

Ya cidden kıvırcık saçlı olan arkadaşlar varsa burdan sesleniyorum SİZ DE BENİM GİBİ KIVIRCIKLARINIZI RAHAT BIRAKIN UÇUŞ UÇUŞ UÇUŞSUNLAR en azından annecik bir blog bulana kadar. 

Eheheh benden çok güzel Bellatrix olmaz mı beee ? :D olur olur heveslendim şimdi. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder