17 Aralık 2011 Cumartesi

Mimleri seviyoruuum. :D

Mim Konusu: Yeni yıldan istediğimiz 12 şeyi -ki bunda sınırsız bir seçim hakkına sahibiz- yazıyoruz ve mimi 12 kişiye paslıyoruz.




1. Bu yıl aşk maşk istemiyorum, sakin sakin oturayım baba baba test çözeyim, yüksek yüksek puanlar alayım, güzel güzel liselere gideyim. SBS mağduru bir çocuğun dilekleri işte. 


2. Yeni okulum çok güzel olsun, bunun hayallerini kurmayı seviyorum çok iyi arkadaşlarım olsun geziyim toziyim. En önemlisi arkadaşlarım tadından yenmesin, Harry Potter seven arkadaş bulayım Açlık Oyunları seven arkadaşlar bulayım Chuck Palahniuk okumuş arkadaşlar bulayım. Paulo Coelho'yu sevsinler. BENİ SEVSİNLER aynı kafadan olalım eğlenceli olalım hiç unutulmayacak anlar yaşayayım onlarla. Birlikte güzel resimler çizeyim.


3. Seneye saçlarım çok güzel olsun, çok güzel olayım daima. Saçlarımı açabileyim her biri başka köşede olmasın, aptalca olacak ama beğensin insanlar beni. 


4. Yazın güzel resimler çekeyim, kışın yeni arkadaşlarım bakınca sevsinler beni.


5. Hayat bana gülümsesin hep, kooocaman gülümsesin. Hiç üzmesin beni, yazım muhteşem geçsin, küs olduğum herkesle barışayım ve daha bi sevgiyle bağlanalım birbirimize. 


6. Bu yaz hiç yapmadığım bütün "ilk"lerimi deneyeyim, özgür olayım.


7. İnternetten tanıştığım ve aramın iyi olduğu arkadaşlarımın hepsiyle buluşayım. Lütfen lütfen lütfen hepsini çok seviyorum, asıl dostlarım hep onlar oluyo.


8. Okuyamadığım bütün kitapları okuyayım, izlemediğim bütün filmleri izleyeyim, gezemediğim her yeri gezeyim, dinlemediğim her müziği dinleyeyim, okumadığım her bloğu okuyayım, ne bileyim hiç eksik kalmayayım.




10. Arkadaşlarım beni hiç bırakmasın, hep yanımda olsunlar hep yanlarında olayım. Gülelim çok gülelim, sımsıcak olalım, sarılalım hep.


11. Ailem benimle gurur duysun, övünsünler. Maddi durumları iyi olsun, başlarına dert açmayayım, ben eksik kalmayayım diye onlar eksik kalmasın.


12. En çok huzur olsun, çok çok çok huzur olsun, mutlu uyuyalım hiç ağlamayalım. <3


Mia 'ya teşekkürler. <3


 İsteyen herkes mimlenmiş olsun. <3 :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder