17 Aralık 2011 Cumartesi

Böyle.

Sen yeni kişiler sev, ben de. Hepimiz kendimize yeni rotalar çizelim, yeni denizleri yelken açalım, yeni aşklar tadalım. Çok aşık olalım, başka insanlara hep aşık olalım. Sen sevgilinle mutlu ol, ben sevdiklerimle. Sevdiğim herkesi çok seveyim, onlar da beni sevsinler. Aşık olayım, ben çok aşık olayım ama o sen olma. Beni sevdiğin günleri özlüyorum, sadece benim olduğun günleri, senden emin olduğum günleri. Özlesem de gelmiyorlar, gelsinler de istemiyorum zaten. Mutluyum, güçlüyüm, sensizim, özgürüm. Okusan bunları, bil ki sevdim seni çok ama bitti. Her şey biter, sen de bittin.Sevmek güzeldi, insan hiç kimseye aşık olmayınca garip hissediyor. Birini bulmak gibi bir planım yok, seni de ilgilendirmez pek. Geleceğimi düşünüyorum artık. Arkadaşlarıma çokça bağlanıyorum, iyi değil çok güvenmek ya neyse.Rotalarımı belirliyorum, planlarımı yapıyorum. Az kaldı özgür olucam, az kaldı açılıcam engin denizlerime. Sana da güzel denizler dilerim, benimi kadar engin olmasınlar olamazlar da zaten ya sen yine de mutlu ol. Arkadaşımı kaybetmek zor geliyor, hiç arkadaş olduk ki mi biz ? Artık konuşmasak ? Çünkü bakamıycam yüzüne, yanıma gelme tamam mı ? Uzak ol ben uzak olucam.Hani çok dibimdeyken çok uzağımda olacaksın, uzak ol benden biraz da ben mutlu olayım.Sevgilim olmuşsun gibi konuşuyorum, sevgilim oldun be herif. Tatlı günlerimizi özliycem, arkadaş günlerimizi. Neyse görüşürüz, yüzüne bakmayı bayaa istemiyorum ama yine de böyle olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder