12 Ağustos 2011 Cuma

Resmime bak diyebilmek için.

Abi öyle bi fotoğraf istiyorum ki insanlar baktıklarında "vaaay taş" desinler. Nedense delicesine istiyorum bunu. Güzelim çünkü , ayni böyle taşım süperim manyak deli harika bi şeyim demiyorum ama kendime küsmeyecek kadar azıcık güzel , fotoğrafta çıktığım gibi de çirkin değilim. Neden bir tane olsun "güzel çıkımışım lan piçler ehe ehe" diyebileceğim bir fotoğrafım yok NEDEN ANNEE !!!


Ya beni narsist manyak bi şey sanmayın. Herkes bi güzel resmi olsun ister, bi gün bayaaa süslenmiş ve güzel gözükürken makinada da öyle gözükmek ister. Güzel bi makina alıcam Nikon filan, sırf bunun için yani. Ben de güzelim hacı, resmime bak diyebilmek için.

Bi de uğraşmadan güzel çıkanlar var tabii, allah onların bin belasını... Neyse iyi günler.





4 yorum:

  1. Katılıyorum canım. Bir insan her fotoğrafta da mı güzel çıkar ya? Ben hiç o kızlardan olamadım. Şanssızlık işte.

    YanıtlaSil
  2. o tiplere bi de ben bela okusam diyorum.. tutar mı ki? şu hayatta ezik kaldım onların yüzünden.

    YanıtlaSil
  3. Ben de olamadım, şu grup ftoğraflarındaki çirkin kız benim. :D


    Az bela okumadım onlara, ezik kaldık ühüh.

    YanıtlaSil
  4. ehehe.
    herkes fotojenik olmayabilir ama şuan bir gerçek var ki o da nikon lar her ergenin eline düşmüş durumda ve olduğundan çok daha güzel gösteriyorlar.

    en azından olduğun gibi gösterebiliyorlar :D
    fotoğraf çekmeyi bilen bir yakın arkadaş edin kendine.
    ve biiir sürü çek. böyle bir fotoğraf çekme. dene... hangisini cidden seveceğini bilemezsin.
    bir bakarsın muhteşem bir kare yakalamışsın :)

    tanısam çekcem hepinizi -_-
    tanrım.
    güzel fotoğraf çekmenin kötü yanı, hiçbir fotoğrafta yer alamamak. bir de öyle bişey var mesela :(

    YanıtlaSil