7 Temmuz 2013 Pazar

ayçiçeği

Normalde yazılarımı bir sürü kişi okusun görsün istiyodum ama şimdilerde resmen yazıp saklanıyorum. Bok gibi yazılar yazıyorum gibi geliyo, hiç içime sinmiyo, rahatsız oluyorum. Gerçi eskiden de çok güzel yazdığımı düşünmüyordum ama o zamanlar pek de umurumda olmuyordu, bi sorunum oluyodu ve tek derdim onu paylaşıp acısını üstümden atmaktı, güzel olup olmadığını düşünmüyodum. Fakat şu sıralar hiçbir sorunum yok. Hiç bunalımlarda değilim. Ne kendimden şikayetçiyim, ne de etrafımdakilerden. Hayatım idare eder, tipim idare eder bilemiyorum. Paylaşacak hiçbir şeyim yok. Olmayınca yazamıyorum. Zaten kendi yazmalarımı da hiç sevmiyorum. Sıkılıyorum okurken, başkalarınınkileri daha çok beğeniyorum adam gibi yazıyolar. Neyse...

Belki fark etmişsinizdir yazının başından, yazacak hiçbir şeyim yok. Öylesine konuşuyorum, sohbet misali, okumak için kasmayın. Nolur kasmayın, çok sıkılırsınız sonra.

Ya işte biliyosunuz benim hiç böyle doğru düzgün adam akıllı ilişkim olmamıştı. Ben zaten birisiyle çıktım mı ayda 4 kez, yani haftada bir filan adamdan ayrılan, sorun çıkaran, trip atan bir kimseydim. Sürekli bunalım takılırdım. Neden öyle takılıyosam, ne salak kızım ben ya, hiç de var ya öyle bi karakterim yok. Yani aslında var demek ki, yok lan var. Ya of abi biri bana hep kendinden bahsediyosun demişti hatırlıyo musunuz? onu kim dediyse var ya ağzına sıçıyım hala unutamadım. Neyse ben ne diyodum ya, işte bu ilişkimde hiç öyle olmadı. Bir buçuk ay filan oldu sanırım 21 mayısta başlamıştı ne kadar olmuş ki of aman banane inanır mısınız, bir kez bile ayrılmadık. Hayret bir şey yani. Ben büyüdüm sanırım. 

Elli saat oldu hala aklıma yazacak bir şey gelmiyo. Eski taslaklarımdan kopya filan mı çeksem ne yapsam. Of ne yazmak istiyorum biliyo musunuz, bir yazı okudum ve hayatım değişti yazmak istiyorum amaaa hiç de öyle bir sanatsallığım yok, özellikle bu gün. Bu gün çok sıçımtırak bi gün. Bu gün Allahın ağzıma sıçılsın diye yarattığı gün. Bu gün kardeşlerim! Bu gün evrenin bana YASEMİN SEN ARTIK ŞİŞMANSIN dediği gün! Acı bir gün. Artık eski kondisyonun yok yasemin. Artık göbeklisin. Artık yokuş çıkarken nefes nefese kalıyor, artık koşamıyor, artık 40 dakikalık dans dersinde yoruluyorsun. Artık yaşlısın yasemin! Artık sağlıklı değilsin. Artık anlında küçük sivilceler beliriyor, çenende de öyle! Çünkü yasemin, artık makarna yiyorsun, artık cips, artık çikolata yiyorsun. Yasemin bunlara bir dur de!
Bunlara gerçekten bir dur diyorum ama durmuyorum. Moron oldum bence ben. Ben eskiden dondurma bile yemezdim lan, neden böyle oldu acaba. Aman formumu koruyayım kafasında da hiçbir zaman olmadım, sevmem yani ondan yemem. Ama biraz spora filan başlamak gerek. En son 51 olan kilomda süper formdayken, şuan 55 filan olmuşumdur diye düşünüyorum. Allam inşallah olmamışımdır.
Neyse ya zayıflarık o sorun değil çok da fifi de, benim böyle çabucak yorulmam çok sinirimi bozuyo. Bu sebeple spora başlamaya karar verdim, annemle plates yapıcaz (kajskldhnsjkdfm). Bi de annemi paten almaya ikna ettim, kısmen etmiş olabilirim yani.

A size bi şey anlatıcaktım bak şimdi aklıma geldi, bunu okuyun bak

Geçen gün arınla konuşuyorduk, dedim ki ben öyle sıradan dandirik bir şey istemem, güzel orijinal evlilik teklif edeceksin. O da bana "çok şey istiyon sen:))9" dedi, malum piç gülüşü eşliğinde ben de evlilik teklifim nasıl olsun isterdim biraz onu düşündüm.

Öncelikle gece olması gerek. Evlilik teklifimin kesinlikle gece olması gerek. Yıldızlar gökyüzünde parlarken. Mesela sevdiğim bi grubun konseri, çok eğleniyoruz çok mutluyuz, hatta etrafımızda arkadaşlarımız var. Uygun bir şarkıda, malum kişi birden diz çöküyor, etrafımızdaki insanlar benim üzerime küçük ay çiçekleri ya da sarı papatyalar atıyor ayçiçeğini tercih ederim. Van Gogh'un yıldızlı gecesinde, Van Gogh'un ayçiçekleriyle. Öyle işte, sonra da kabul ediyorum, sarılıyoruz.
Evlilik teklifimin olmazsa olmazları: Gece ve Ayçiçekleri kısacası.

Siz nasıl bir evlilik teklifi isterdiniz/ederdiniz? Yazın paylaşalım böyle. Yazarsanııız teşekkürler.

4 yorum:

  1. Yasemin sen aynı benmişsin ya. Baştaki uyarına rağmen vazgeçmedim, inat ettim ve okudum yazını hıhımm evet. Her cümlende kendimi gördüm, oha anasının nikahı bile dedim. İyisin, hoşsun, kendisiyle geyik yapabilen insan her daim hoştur ki zaten.

    Evlilik teklifi kısmına gelirsek; bu kısımda pek benzemiyoruz sanırım. Hiç düşünmedim nasıl bişey istediğimi ve açıkçası düşünemiyorum da. O kadar uzağım konuya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim vazgeçmediğin için :D ay teşekkür ederim yazdığın her şey için :D

      ben o konularda biraz şeyimdir ya "kız" :D gelinliğim düğün şarkım düğün çiçeklerim evlilik teklifim yüzüğüm her şeyimi planlamışımdır :D sen de zamanı gelince yakınlaşırsın mecbur :D

      Sil
  2. ya deli misin yase? zamanında blog dergisi çıkıcaktoı hatırlarsan hemen aklıma sen gelmiştin sen yaz diye.
    o derece güzel yazıların ve de evlilik teklifini hiç düşünmedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaağ teşekkürler yorumun çok mutlu etti beni :D cidden :D teşekkürler :D

      şaşırdım valla ya ben herkes düşünmüştür filan sanıyodum :D

      Sil