30 Mart 2011 Çarşamba

Bakıyorum , kıskanıyorum , sinirlerim bozuluyor.

Bakıyorum , kıskanıyorum , sinirlerim bozuluyor.


İnsanın bazen dönüp "ne de çok şey yaşamışım " demesi gayet garip bi şey. Bilmiyorum belki size garip gelmez ama bi düşünün bak siz de garipsiyceksiniz. Bakın meselaaa, bu gün aslında ne çok şey yaşamışınız. Ya da bi hafta öncesine bakın . Hatta ona değil , bi ay öncesine bakın mesela. Ne bileyim i ne çok kavga ettiniz , ne çok şey düşündünüz, ne çok mutlu oldunuz, ne çok üzüldünüz. Sonra dönün bakın bakalım , daha fazla mutlu mu oldunuz yoksa üzüldünüz mü ?


Aslında önemli şeyler bunlar, yaşamak yani . Ne demiş Nazım Hikmet "Yaşamak şakaya gelmez, ciddiye alacaksın" dur ben bulyım o şiiri size. Neyse biz devam edelim . İşte , şakaya gelmez bunlar. Bi gün boyunca yaşadıklarınız nasıl önemli olmasın ki . Mesela ben bu gün mutlu olmaktan çok acı çektim . Bi günüm boşuna gitti demek bu . Sizde bi bakın bakalım , hayatınızda acı mı daha çok tatlı mı .

2 yorum: