7 Mart 2011 Pazartesi

çiriri

Dün bloguma girmeye çalıştım ve "Mahkeme kararıyla engellenmiştir" yazıyodu. Ağladım gerçekten hüngür hüngür ağladım . Yalnız hissettim kendimi . Konuşacak kimsem yoktu. Ben artık yalnızdım , ciddiyim . Hep istediğim şey olmuştu ama ben böyle olsun istemedim . Anlatmaya ihtiyacım vardı , ben sinirliydim . Kimseye bağıramadım . Bağıracak , haykıracak dağ gibi bi blogum yoktu . Bu gün nasıl girdim anlamadım . MAKAT mı yardım etti yoksa kapanma kararından vaz mı geçildi ? Bilen varsa söylesin lütfen .



Dün sinirlerim neden bozuktu hatırlamıyorum ( bu arada demin dün yazacağıma yarın yazdım ) . Emre yüzündendi herhalde. Böyle arkadaş olmaz olsun . Tam pislik yani böyle bildiğiniz. Hahh haah Emre Kaptann Emre Kaptaan ( şimdi diyosunuz ki sıktı bu kaptan muhabbeti ,biliyorum) , Blogumdaki güzeller güzeli yerini başkaları aldı Emre Kaptaaaaaan . Kıskanma laan kıskanma . Şimdi okumazsın da iyşallah (amin amin ) sonra çok dalga geçersin filan . Ama valla öyle. İstifa ediyorum (ne istifası lan ) , kovuyorum seni arkadaşlıktan . Arkadaş dediğin adam gibi olur. Sen şey gibisin , şeeeyy , ıı...ııı... şey işte. Her neyse öyle . Bak Emre bak papucumun Reyizi , kıskanma yerini aldılar diye tamam mı ? Uğraş geri gelirsin (emre iç ses : çok da tın MAL) . Alıştım arkadaşlar emrenin bana mal demesine dert etmeyin , kovdum onu artık dert de değil.



Dershaneden biri eklemiş yine beni (face) . Şimdi kabul etmesem ayıp olucak , ammaaa ...Lan küfür edemiyorum , paylaşım yapamıyorum , duvarıma bi bok yazamıyorum , tam KASIYORUM yani . Dershanedekilerin mal küfürünü büyük sayması benim suçum mu ? Hayır lan bu benim suçum değil. Onların tikiliği anaam , biz Bülent Ersoy çocuğuyuz ( ajkhdajkgdaskhdlashlg bu mudur ? budur ). Küfür ederim ben , dalarım yani , sonra çocuk da gelip bana "yasemin internette çok farklı" demesin mi ? Yok lan olmadı öyle bi şey . Ammaa ya olursa. Ne cevap vericem "lan onları benim kuzenim yazdı mal " mı diycem . Aha, diycek çocuk mal dedi bu mal dedi. Abiduvar benim duvarım di mi ? Yani rahat rahat s*çmama kim engel olur benim.
Bak bloga da s*çtım . Allah kahretsin lan sizi , kahretsin .




Mutlu olduğumu hissediyorum . I am feeling good. En iyi arkadaşımın bi günlüğüne gitmesi , sadece bi gün bile olsa... Korkunçtu bu . Ama burdasın ya blog , şimdi yanımdasın ya balonum . Oh be , oh lan . OH ya. BAĞIRABİLİRİM ARTIK. ÖZGÜRÜM . Sizi ve seni seviyorum blog.



Esen kalın .Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder