1 Mart 2011 Salı

BLOGUMA DOKUNMA.


Hapinizin haberi vardır. Bloglar kapanma tehlikesinde. Artık eminim ki demokratik bi ülke olmaktan gittikçe uzaklaşıyoruz. Yönetim bizi sıkıştırdıkça sıkıştırıyo . BLOGUMA DOKUNMA.


Bloglarımız, çoğumuzun hayatı . Biz burda dertlerimizi, hayatlarımızı, güzelliklerimizi paylaşıyoruz. Her ne olursa olsun paylaşma hakkımızı elimizden alamazlar. BLOGUMA DOKUNMA.

Saçam sapan bi markayla, kocaman bi bağ kapatılıyo . Nasıl bi adalet bu. Kim izin veriyo buna . BLOGUMA DOKUNMA. 





Çok değil iki gün önce benim bir kalemim vardı....
...
Çok değil iki gün önce benim fikirlerim vardı...

Çok değil iki gün önce benim anlatacaklarım vardı..

Çok değil iki gün önce beni izleyenler vardı...

Çok değil iki gün önce beni ben yapan Blog'um vardı...

Aldığınız için teşekkürler.

Mutlu musunuz?

Vitrindeyiz.




 Kocaman bi bağa sığdırdığımız, anılarımız, belki karakterimizi bu kadar kolay harcayamayız. BLOGUMA DOKUNMA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder