3 Mart 2011 Perşembe

Öyle işte.

Ya şu nağmıdeğer X kişisi blogu okusa biterim lan ben . Çocuğa , okuma bence yaa çok sıkıcı filan demeye başladım .

Günler geçiyor, kar yağıyor ( yok be yağmıyo) . Ben sıkılıyorum patlıyorum. Yeni arkadaş buldum onur. Çok iyi bi çocuk onunla konuşuyorum . Kılıçdaroğlunun mallıklarını dinliyorum ( i miss you baykal ).


Adam na yapıcakmış , işsiz olanlara 600TL para vercekmiş miş, hem işsiz hem çocuğu olanlara da 1200 vericekmiş miş. Lan nerden buluysun o kadar paryı . Para mı sıçıyoz lan biz. IMF ' ten borç mu alıcan . Mal mısın lan sen ? Para vercen sonra muhtaç mı bırakcan bizi. Bok yaparsın , para ver de görelim . Ne kandırıyosun insanları . Seni gidi pislik.


Benim bi arkadaşımvar (onur) var ya, o Doctor Who lan . Vallaha.Ben de yanındaki kızlardan biri olcaktım , dedi onlar doctora aşık . Ben dedim ben aşık olmayan bi istisna olurum dedim . Öyle oldu yani .




Ben sussam mı ha ? Görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder