26 Ocak 2012 Perşembe

Hoş.

Çok sevdiğim yazılarım var ama onlar hep az yorum alıyo fuck. Ya ama şöyle bi şey var dimi sen onun düğününe gitmezsen o da seninkine gelmez yani durum böyle olunca ben kimseye yorum yapmadığım için onlar da bana yapmıyolar. Tamam neyse. Günlük aldım kendime oraya yazıyorum artık sjahdgasd buraya pek girmediğim için üzüldüm geldim saçmalıyorum. İşte hayat tekdüze takılıyo. Dershaneye gidip geliyorum. Sebepsizce çok mutluyum. Arkadaşlarım iyiler. Kafam karışıyo arada toparlayamıyorum filan boşverin. Ablam başımda bekliyo da hemen yazıp bitiriyorum o yüzden. Günlüğe bi şeyler yazar geçiririm buraya sizi seviyoruuuuum.............

2 yorum:

  1. burada okuyuca kopya vermen lazim. mesela su yazim, bu azim, bak bu da iyidir diyeceksin ki ne yaziyor lan orada diye dusunerek okumak isteyelim.

    YanıtlaSil