2 Ocak 2012 Pazartesi

Kızımdan uzak durun !

Ya blog sen neden bu kadar tatlısın ? yerim seni aptal. 

Ya bi zamanlar benim çok sevdiğim, onların da beni sevdiği (aptal mı oldu bu cümle sanki) bloggerlar vardı. Ben onlara yorum yapardım onlar bana, ben kötü zamanlarımda yanımda olurlardı. Ya özledim onları, bazen arıyorum ve bulamıyorum, keşke e-mail adreslerini alsaymışım. Her şey değişiyor tabii. Arkadaşların gitmesi çok fena. Şimdi onlar okumayı yorum yapmayı bıraktı kimler okuyo bloğumu yazık yazık. Ya gerçekten kapatmayı düşünüyorum ama kıyamıyorum tabii ki. Ama acıyorum yavruşuma. Abi kızımı ceyhun, ebru, aras, emre, beyza, belki aleyna gibi aptal saptal öldürmek istediğim (aras aptal değilsin seni öldürmek istemiyorum) insanlar okuyoken ne olacak bunun hali. Yazık çok yazık.Ağlayasım filan geliyo ciddiyim ya. Çok seviyorum burayı çok çok seviyorum, insanlar gelip sıçıyolar.

Kızımdan uzak durun pis mugglelar, burası büyücülerin yeri. Başlıkları da pembe dikkatinizi çekerim.

Nerede Sweet Sunshine'm Nameless'm Aylak Kadın'm eski tatlı şeker bloggerlarımı özledim, gerçi şimdikileri de çok seviyorum lan ama hiç biriyle şöyle tatlı tatlı arkadaş olamadım.

Bloğumcum Seni kimler aldııııı, kimler öpüyor seniiiiiii ahaha çok duygusal oldu bence.


Bu gün bir köpeğe aşık oldum. Ona olan aşkım bile platonik. Sahibi varmış.

3 yorum:

  1. merlin'in sarkık donu adına! sen kime muggle diyorsun?! :)

    YanıtlaSil
  2. eheheheheh yaşasın safkanlar !!!:D

    YanıtlaSil