16 Mayıs 2012 Çarşamba

Bu yazı kaliteli bi şey olsun istiyodum ama rezil bi yazı oldu

Ayyy yaa ağlama yasemin tamam. Of özür dilerim ama sik gibi bi şey yapmışlar, eskiden turuncumsuydu ne güzel. Of ya yeni olan hiç bi şeyi sevmiyorum. Ha bu arada kayıt yerine girilmediği için yeni sürüme geçtim de. Neyse yasemin korkma yavrum. Aaa bakın ben niye geldim Onur Keşikci blog açmış lan ya ben nedense çok şaşırdım yani. Fakat alışamadım bu ortama hala. İzleyene kadar canım çıktı çocuğu yaa, kendi bloğunda yoktu ben de kumanda panelinden buldum filan. Yeni bi şey öğrenmiş oldum. Ay neyse, onur blog açtı diye neden bu kadar şaşırdıysam... Ama yani giderdim böyle hevesli hevesli "bloğum var benim ehe" yapardım hiç siklemezdi köpek. Ayy okuyosan özür dilerim öyle demek istememiştim. Neyse ıaa gitmiş açmış işte aaa, bi de güzel yazmış yani şapşal. Gittim Umut'a hevesli hevesli anlatım "Onur blog açmış lan ehe" diye, ama daha uzun yazdım tabi -ay bi saniye söylemeden geçemiycem ne kadar saf ne kadar masum ne kadar meleğim görüyo musunuz ? tatlı tatlı adamlara konuşuyorum ama...- ama o da hiç siklemedi işte banane onurdan gibisinden yanii. Hatta bu yüzden kavga ettik söylediklerimi neden umursamıyosun filan diye ıaaa öyle. Fakat bu kısa bi giriş cümlesi olucaktı neyse. 

Ben puCCa okudum. Çok ön yargılıydım kendisine karşı ama çok tatlıymış. Kendi rekorumu kırdım bir günde bir kitap bitirdim. 420 sayfa boru değil. Ya bu yazı kaliteli bi şey olsun istiyodum ama rezil bi yazı oldu. Neyse devam edeyim. Normalde ablam filan taş yürekli mi ne hiç ağlamadı ama ben nasıl bağıra bağıra ağlayarak okuyorum. Salağım lan ben, bi gün ağlamayınca o gün güzel olmuyo yani. Hatta sırf ağlamak için zorla kavga filan çıkartıyorum umutla. Cidden yapıyorum bunu. Ağlamak hoşuma gidiyo. Neyse okudum işte çok sevdim puCCayı sonraaaaa... böyle bi blog yazma aşkı düştü içime. Hatta hani kitabı okursun etkisinden çıkamazsın iç sesinle kitaptaki cümleler gidi konuşursun ya -size oluyo mu bilmiyorum, sorun bende mi ?- bi iki gün öyle konuştum filan. O sırada blog yazsaydım ortaya düzgün bi şeyler çıkardı ama neyse canımız sağolsun. Facebook'um donuktu sonra on saat zırladım "ben umutu özledim" diye açtım filan. Zırlamak için bahane arıyorum resmen. 

İpek istanbula geliyomuş, ne demek bu ? bacaklarımı almam gerek demek. Üzgünüm. Kız bacaklarına öyle aşık ki kesin şort giyer oğlum sütun gibi bacaklarım var başlığı altında. Onda varsa bende de var hıııh hemde taş gibi bacaklarım var mübarek. Hem uzun hem de voleyboldan gelmiş ayrı bi düzgünlüğü var. Hani ben en çok bacaklarıma güvenirim filan. O yüzden şort giycem o da giyer kesin sap sap durmak istemiyorum. Varsa göstereceksin abi asjdhaajsd bu kadar da kaşarım yani. Ama haklıyım da. Koskoca İpeği görücem bi zahmet güzel olayım. 

Ay sırtım çok kaşınıyo.

Aha bakın yeni bloğuma isim buldum "kilotgezer" çalmayın ağlarım :(

ALLAH AŞKINA BAK AYYY KORKTUM SİLSEM Mİ YOK SİLMİYCEM AMA ALMAYIN BİLEKLERİMİ KESERİM. 

Zaten aa saydambalon diye bi tivitır var, aman bir hırdo onu kullanan adam bir hırdo, özür dilerim ama yani.

Çok uzun oldu kesin okumayacaksınız dimi eheh. Neyse susayım Işıl cırlıyo cıkcıkcık.  Zaten Muhteşem Yüzyıl var lan ehe. Ay ben bi şarkı sevmiştim dinleyin noloooooororoororrr
NOT: Resmin alakası olamayabilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder