11 Mayıs 2012 Cuma

Ödül aldım eheheee.

Şey QueenE bana ödül vermiiiş asjdhasa çok çok çok çok  mutlu oldum yani ilk de benim asjdhsajd :D Ay bi de üçüncü sıraya yazmış yani. yerim allam asjdhajshdjasdsa :D tamam şey. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM mhajsdasjdgasd :D çok güldüm ama mutlu oldum ne yapayım. 11 kişiye ödül vermem gerekiyomuş ama ben uğraşsam popmdan 11 kişi çıkmaz. Temem sarı vosvosa veriyorum kuzenim benim severim kendilerini sonnaaaa ne kadar okumayacak olsa da (ben de haber vermiycem hehehehe ) anticiime veriyoruuum sonra ezgiye o.O sonra at yarışındaki eşeğe sonra ııı... şeye ıııı şeye miaya veriyorum onun zaten bir sürü ödülü vardır söylemeye gerek yok. aa bu gün PuCCa okudum çok güzeldi. şeye onura vereyim birilerine filan tamam yeter bu asdhajsd :D

Kendimizle ilgili 7 geçek paylaşcaamışız. Bütün gerçeklerimi biliyosunuz ki.

Okulda gorile benzeyen bi çocuk var ve ben onu beğendim
Evde kilotla gezmeyi çok seviyorum
Bazı kızları dövme fantezileri kuruyorum
Sarışınları sevmiyorum
Domuzum var kukla, adı dondurma
Ben aslında şiir yazıyorum
Bir günlüğüm var

Tamam bitti bb.

2 yorum:

  1. Bİ DK ORDAKİ EZGİ BEN MİYİM? Değilsem çok fena kapak olurum ama ghsljhsklfhk

    YanıtlaSil