26 Mayıs 2012 Cumartesi

SBS İÇİN

Ne yazacağımı bilmiyorum aslında. Amaa, selam hala yaşıyorum. Aşk hayatım hakkında bi şey yazmayacağım. Sıktı artık yani. Aslında ne hakkında yazayım ki ?

İpek İstanbul'a gelmiyormuş. Öyleymiş yani. Ama neyse ki o gelmeyecek diye evde sap sap oturmayacağım. Bu arada kelimelerin altı kırmızı çizilmesin diye uğraşıyorum. Iaa... Ha işte, sap sap oturmayacağım ablam nereye ben oraya pıttıdı pıttıdı dolanıyorum peşinde.


SBS İÇİN savaşıyoruz
Son bir hafta filan kaldı. Herkes çaba bekliyor bizden. Aslına bakarsanız, kimsenin çaba vermeye gücü kalmadı. Test çözme günlerinde tekimiz bile test çözmeyip sohbet ediyoruz. İki yıl o kadar çok çalıştık ki artık hepimiz "ne olursa olsun" kafasındayız. Yorgunuz. Gençliğimizin baharında koşarak değil, test çözerek yorulduk. Hiçbirimizin sevgilisi olmadı adam akıllı. Hiçbirimiz hafta sonu gezmelerine çıkmadık. Hiçbirimizin gecelere kadar oturmaya cesareti yoktu. Hiçbirimiz vicdan azabı çekmeden bilgisayar oyanayamadık. Hiçbirimiz henüz bisiklet sürmedi bu sene. Hiçbirimiz "arkadaşlarımla dışarı çıkıcam" demedi annesine. Bütün bir sene evlerimizdeydik. Dışarı çıkmaya korktuk, çıkınca girmedik. Çok duygu sömürüsü yaptım ama öyle işte. Daha çok yaşamak isterdik hepimiz. Çok büyüktü kollarımızdaki yük. Biz geleceğimizi yaratmak için çok küçütktük.

Hala öyleyiz. Son birkaç hafta kaldı. Karşımızda çirkin bir herif duruyor. Bir elinde hayallerimiz var, elinde güzel bir yaz var, elinde gülümseme var, elinde aşk var elinde heyecan var elinde dans var elinde spor var elinde sanat var. Diğer elinde ise ne var biliyo musunuz ? diğer elinde bok torbası var abicim. Hepimiz bir şeylerden kurtulmak istiyoruz. Ya da bu sefer kendi adıma konuşayım "ben" bir şeylerden kurtulmak istiyorum. Zorba insanlardan, güvenilmez arkadaşlardan, popülariteden... Komünizm gibi bi şey ilkokul. Ve ben Sosyalizm istiyorum lan. Eğer bir zorba, bir popüler olacaksa, o ben olacağım.Dört sene daha serserilerle geçirmek istemiyorum. Bu yüzden, iyi bir lise şart.

İyi bir lise, Adnan Menderes. En büyük isteğim. Annemin de en büyük isteği. Bir kazanayım, ah bir kazanayım... Asla uyumayacağım. Çünkü yoruldum uyumaktan. Hani şu mutlu mutlu resim çeken "tembeller" var ya, inatlarına sikeceğim fotoğraf makinesini, gezmediğim yer kalmayacak, yorulucam çok yorulucam ama test çözmekten değil yürümekten. Genç olmak bizim de hakkımız değil mi ? gençliğin amına koyucam işte. Bütün arkadaşlarımla koyucam. Suyunu çıkarıcam o gezmelerin tozmaların. Ve şuan mutlu, şuan "genç" olan insanlara alaycı bir bakış atıcam. Pisliğim çünkü ben. Çünkü onlar da pislik.

SBS 9 Haziranda. Hayatımın dönüm noktası. Bunları yazarken ağlamamak için zor tuttum kendimi. Dua filan edin bana. 9 Haziranda yanımda olun. Ne bileyim hissedin beni. Aklınıza geleyim. Sizi seviyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder