26 Ağustos 2012 Pazar

BFF


Berfin seni seviyorum. Evet sürekli benim hakkımda yazı yaz diyodun ya, bugün o gün güzelim.

Berfin dışarıdan bakınca tatlı, masum, şeker, canayakın bir kız. Ama eğer içeriye bakarsanız o tam bir MANYAK. Ahahah. Hakaret olsun diye söylemiyorum, ben de manyağım yani yoksa neden onla arkadaşlık edeyim.
Berfin başımın tatlı belası, açıkçası o olmasa hayatımın tadı tuzu adrenalini olmazdı.
Tam bir cici kız gibi görünür, melek, hanım hanımcık. Ama içinde öyle bi şey var ki adamın, bir şeyi kafaya koydu mu asla vazgeçmez, başarır ! İşte bu aşamada kafaya gereksiz şeyler koyması durumu bozuyor.
Berfinle konuşurken gerçek arkadaşlarım oluğunu esaslı bir şekilde hissedip huzur doluyorum vallahi.

Berfin bu dünyadaki en güzel ağlayan, en güzel gülen arkadaş, bi de ağlarken gülen en güzel. Ne kadar tipi çirkin olsa da, ağlayınca çok tatlı oluyor. Yani kafasını boynuma sokuşu dışında. Adam öyle bir ağlıyo ki, böyle sokuyo kafasını boynuma ıslak ıslak vıcık vıcık, ben de gıdıklanıyorum öyle olunca gülme tutuyo filan tam rezillik yani. Ama yerim be onu, böyle yaş gözlerle dolaşıp sarılınca birden dökülmesini yerim. Canım benim yaaa... Her neyse ahah.

Okul bittiğinden beri şu katıla katıla gülmelerim öyle az oluyo ki, işte berfin ve nazo olmayınca aşırı neşesiz bir hayat geçiriyorum ben. Özledim abi onları, ne salak onlar.

Popom çok terledi yazarken yaa. Pişiyorum şuan.

Berfin tam bir kaltak ! Ama onu suçalmıyorum ben de tam bir kaltağım. Of soyuncam şimdi çok sıcak. Tamam konumdan sapmıyorum. Ben tabii zamanında onun eski sevgilisinden alıntılar yaparak çok gıcık ettim onu şimdi o da bana yapıyo öküz.
Ay bi de aramızda manyakça bir hava atma şeyi var tamam mı ? o bana hava atıyo ben ona böyle yarışıyoruz kim üste çıkıcak filan. Befinin de çok kompleksi var ve ben hepsini biliyorum onların, benim de tek takık olduğum tarafım saçlarımdı bir zamanlar. Nefret ediyodum saçlarımdan, keşke normal olsalardı düz olsalardı diyodum böyle imreniyodum güzel saçlı insanlara amaaa, büyüdükçe anladım ki MUHTEŞEM saçlarım var, cidden muhteşemler. Çok güzeller farklılar çok seviyorum onları. E bu takıntım da geçince geriye hiç takıntım kalmıyo böyle olunca da berfinin oynayacak kozu kalmıyo. Şu hava atma yarışmalarını ben hep kazanınca, adam da üzülmeye başladı salak. Bence berfin BANA BULAŞMADIKÇA güzel bir kız yani.

Berfin çok gıcık, deli ediyo beni, gülme krizlerine sokuyo AMA ÇOK SEVİYORUM ONU ! ÖYLE ÇOK SEVİYORUM Kİ CANIM OYYY.  Hiç yalnız hissettirmiyo mal, aynı benim gibi lan o. Benim daha bi kız kız olan halim. Yok lan öyle de değil, benim biraz daha salak olan halim aynen AHSJJAHSDKJAHSJS.

Aslında romantik bir yazı olmasını bekliyodum ama, pek öyle olmadı. AMA SEVDİM LAN BEN YİNE DE. Berfin işte benim best friend forever'ım ahahaha :D burdan ona sevgilerle öptüm öptüm.

4 yorum:

  1. ben de senı sevıyorum bu arada salak sensın UMUT da gol attı zaten bb

    YanıtlaSil
  2. :D

    şaşırarak ve kahkaha atarak okudum :D

    saçların eminim çok güzeldiiiiir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. :D biz de böyle komiğiz işte :D

      Sil