11 Ağustos 2012 Cumartesi

Biraz yazayım dedim

Geçen gün fark ettim ki birine aşık olmaktan korkuyorum. Bir sürü çocuktan hoşlanıyorum ama bana çıkma teklifi edebilecekleri düşüncesi beni çok korkutuyo. Bir çocuktan hoşlanmak da istemiyorum aslında. Çok yorgunum çok yoruldum. Bütün erkekler beni yoruyo, sinirlendiriyo, yıpratıyo. Mesajlarını bekliyorum, gülmelerini bekliyorum, beni sevmelerini bekliyorum, beni fark etmelerini bekliyorum, önemsemelerini bekliyorum. Çok da göründüğüm gibi umursamaz değilim.

İnternetten nefret ediyorum ama onsuz yapamıyorum. Sürekli daha çok insana daha çok kitleye ihtiyacım var. Dışarı çıkıp birileriyle tanışmak istiyorum, ya da sosyalleşebileceğim bir yer olsa fena olmaz mesela. İstanbul amma zor yer ya. Biriyle tanışman için illa gıdısının gıdısı olması gerekiyo yani. Cesaretlendim dans kursu aradım onu da bulamadım zaten. Ne gereksiz bi şeyim ben amınakoyayım. Hayatımın en kötü yaz tatilini geçiyorum ve okulu İPLE ÇEKİYORUM hemen gelsin ve of.
Kendimi sevmiyorum ya, bütün kızlar gibi olmak istiyorum. Bütün kızlar bunu nasıl başarıyo ? yani çok kız olmayı. Ben neden yapamıyorum. Abi ben şu erkeklerin kız olarak görmediklerindenim bence. Ben de şöyle bi "istenen" olsaydım fena olmazdı. Çok boş şeyler yaşıyorum.

Nutella krizine girmek istiyorum filan, şöyle bi bunalım geçirmek olsun. OLMUYO AMK. Ya şişmanlamak istiyorum gerçekten istiyorum ! İSTEDİĞİM TEK BİR ŞEY, CİDDİYİM TEK BİR ŞEY GERÇEKLEŞSEYDİ NOLURDU ? Yazın yapılacaklar listeme koyayım. YAZA DA KOYAYIM. Kış gelsin istiyorum. Renkli kazaklar giyeyim istiyorum ve güleyim istiyorum. Kış hep aklıma tatlı bi gülümseme getiriyo, yaz ise bunalım sıkıntı..........

Saçları güzel olan her kızın, açık açık söylüyorum, ALLAH BELASINI VERSİN. Ben abi, saçlarımı açamıyorum ya. Ne bileyim bi korkuyorum. Fazla kız hissediyorum ve sürekli onları kontrol etmem gerekiyomuş gibi geliyo. Katı katı durunca sinirim bozuluyo. Sonra saçlarım açık olunca sanki yüzüm böyle çok karanlık gözüküyo gibi geliyo filan. Şişmanlasam böyle olmaz ama. AMA NE YİYEYİM Kİ. SİKTİĞİMİN YEMEKLERİ HEPİNİZ AYNISINIZ SIKILDIM HEPİNİZDEN. Yiyemiyorum abi midem almıyo ne yapayım ben yaa ? o hastalıktan mı oldum acaba çok korkuyorum. Abi sadece çikolatayla mı beslensem acaba ? insanlar nasıl şişmanlıyor pardon ? biri bana söylesin bunu ! Kaka yapmasam mı abi artık yaa ? ne yapayım ne ?!

Sürekli ağlamak istiyorum ve herkes ölsün istiyorum. Ağır ergenim. Çok yorgunum. Her şey çok basit ama bana çok zor geliyo.

Siktiğimin evinden nefret ediyorum. Çıkıp saatlerce gezesim var, keşke çıkıp saatlerce sıkılmadan gezeceğim biri olsa. Öylece oturup konuşsak. Bir şey yapmak istediğim yok sadece evde olmak istemiyorum.

Evde olmak istemememin sebebi ailem değil. Yani dışarısı olacaksa onlarla da olabilir. Ben genel olarak evi sevmiyorum. Gerçi annem ve babamlayken evde olduğu gibi hep telefonla ilgileniyorum ama olsun..... Hayır olmasın. Arkadaş edinmek neden bu kadar zor ki ? yani GERÇEK olanlardan yüz yüze böyle. İşte asıl özenilesi insanlar bunu çok kolay yapabilenler bence. Sikeyim ki tanışacağım yer olsa ben de tanışırım. Ya da tanıştıracak kişi. Evde kısılı kaldım böyle, boğuluyorum.

5 yorum:

  1. sen hıc benımle ılgılı yazma zaten ırıspı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bi siktir git jahdahdhjasgdasd :D

      Sil
  2. selaam yazılarını burda paylaşabilirmiyim sende beğendiklerini paylaşabilirsin al sana değişiklik azcık destek ol bana bari herkes okuşsun güzel olur :D
    http://www.facebook.com/BloggerBulmaDernegi?ref=tn_tnmn#!/

    YanıtlaSil
  3. arkadaş edinememeni çok yakın buldum ben ya. çok samimisin olm ya. ben de arkadaş edinemiyorum ben de korkuyorum amk. istanbulda da yaşamıyorum burda o kadar zor da değil ama olmayınca olmuyor işte. boşver ye yemeklerini mutlu ol sen ben çok sevdim seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehhehehe sağolsağolsağol çok sevindim :D

      Sil