4 Eylül 2012 Salı

Furkan vol:2

Furkan bana benim için yazı yaz dedi ama yazmayı unuttum, çok özür diliyorum. Çocuk da beklemiş yavrum. Bloğum ne kadar "salak ve dandirik yazılar yeri"ne dönüşmüş olsa da bu yazıyı yazıcam.

Açıkçası, Furkanı tanımıyorum. Pek bir sohbetimiz de yok kendisiyle. Gideri olan bir çocuk, çok şekil saçları var. Komik yani, sevimli bir çocuk. Kaç gündür erteliyorum yazmayı bu gün de yazmazsam bok olucak.

Bazen sohbetten yazayım filan diyorum çocuğa, sonra yazmıyorum ne yazayım? utanıyorum sanırım. Nesinden utandığım hakkında hiçbir fikrim yok. Samimi aslında, ben de samimiyim yani biliyorum kendimi. Arada tivitleşiyoruz öyle, ne dersem çekiyo cevap veriyo sağolsun, hiç bozuntuya vermiyo. Kralımız o bizim. Daha fazla ne kadar uzatabilirim bilmiyorum. GLEE SEVİYO aferin ona, çok havalı bir durum bu bence, glee seven erkek çok yok çok çekici bir artı bu. Şarkı sevkimiz pek uyuşmuyo sanırım, nasıl filmlerden hoşlanır onu da bilmiyorum. İşte olur ya dışarıdan izlenim, bu dışarıdan izlenimim, sevimli yani sevimli çocuk. Sevdim ben. Sevgilisi var mı acaba ahahah, tamam hemen kaşarlığa bağlamayalım. Öyle işte. Sevdim kendisini inşallah o da beni sevmiştir (ajsdhajksd), bu kadar, sevgile furkan.

3 yorum:

  1. oo bu furkan kimse cok tatli cocukmus!!! (ya bana iftira atma ben furkan degilim!! insan kendini over mi?? hele furkan?? hic!!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahh :D evet muhteşem çocuk jasdajshd :D çok da mütevazi :D

      Sil
    2. aşık oldummm furkanımaa♥♥ aşkım yaa

      Sil