27 Ocak 2011 Perşembe

Dizi.

Bu diziler gerçekten de çok komik . Valla kardeşim , bizim buralarda kendi kendine konuşanlara deli derler. Sizin oralar Türkiye değil mi ?

Korkuyorum şu dizilerdeki "aşık" lardan . Psikopat lan adamlar . Cani direk caniler. Bi entrika bi, entrika ama anlatamam . Hacı ben bu kadar düşünseydim profösör olurdum . Neden izliyorum anlamıyorum kendimi . Aha fatma gülün suçu ne var şindi .Aslında var ya şu yabancı diziler çok güzel çok güzel diyoruz da , onlarda da var baya entrika. Lan entrikasız hayat mı olur, dememek için zor tutuyorum kendimi . Yasemin diyorum , dostum sen entrikasız yaşıyosun . Allahıma şükürler olsun sustu içimdeki Ferhunde, susmasa neler olurdu...


Bu dizileri bitiriyolar ya , içimden bi şeyler kopuyo , boş hissediyorum kendimi .Yaprak Dökümü bitince , son beş yılımı geçirdim gözümün önünden. Beş yıl , koskoca beş yıl . Düşünsenize lan , daha minnacıkken başlamış kazıkken bitiyo ve Alirıza bey bize bakıp "Ne çabuk büyüdünüz..." deyip ağlıyo . Ahh Ali Rıza bey ailemizin çınarı, nasıl öldün sen , nasıl ? Lan , lan , lan n' oluyo lan.Anaam şindi de Hayriye Hanım olduk e mi . Kaç yasemin kaç . Bu Yaprak Dökümü 5 yıl daha koparmaya uğraşıyo .



Cennet Mahallesi tekrar başlıycakmış . Yuh lan yuh . Yetti be tak etti canımıza. İnsan arada bıkar demi . Yooook illa izliycen . Varya ezberledim tüm serisini ezberledim.





Yabancı dizilerin çoğunu takip ediyorum . How I meet your mother, two man and a half man, chuck, the big bang theory, merlin , gossip girl ve daha nicesi.




Diziler sex üzerine kurulmuş durumda. Azmışlar bayaa. O kadar komikler ki , hiç sex yapmamış olanları eziyolar filan bayaa. Git seviş arkadaşım ne diye bana gösteriyosun heeh ?.





Bu ergenleri de azdırdı diziler . Erotik diziler çok izleniyo . Arkadaşlarım sapık oldu . Yeni Behlüller doğuyor, korkuyorum .





Dizi izleyin . Görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder