24 Ocak 2011 Pazartesi

Ordan Burdan Şurdan , Kıssadan Hisse Yazılar.

Ahh nasıl özledim bilemezsiniz . Size bir sürü şey hazırladım . Ceza süresince kısa kısa şeyler yazdım durdum . Patlıyorum .






Hekim

 İyi oldu şu aile hekimliği güzel oldu . Normalde sağlık ocağına giderken bir yığın yol teperher hasta olduğumda -babam evde yoksa- arabalı birini sıcak koltuğundan, huzurlu evinden kaldırıp bizi sağlık ocağına götürmesini ister en kötü ihtimal annem arabayı stoplaya stoplaya 1. viteste beni sağlık ocağına götürürdü.Şimdi ise evin dibinde olan sağlık ocağına büyük bi sempati duydum .Annem onu azarladığından olsa gerek doktor da bize bayaa iyi davrandı.İsediğim ilacı yazmadı ama olsun .
Mutluyum.



X

 Sizin de başınıza geldi mi bilmiyorum ama kesin gelmiştir.

Oturmuşsunuz televizyon izliyosunuz. Çişiniz kakanız yok her şey yolunda.Ahh...! O da ne ? Birden burnunuz aktı.Tuvalet kağdına ihtiyacınız var ama salonda yok .Tuttunuz tuvaletin yolunu.Beyaz, kudretli tuvalet kapısına geldiniz,ışığı yaktınız,ayağınızı eşikten atıp yere bastınız ki ..... O anda işte tam o anda, dakiklardır belki saatlerdir hissetmediğiniz bi şey aşşağı doğru bastırır... ÇİŞ! Abi ne mal şeydir o , soğuktan olsa gerek yere basınca çişiniz geliyo birden , hele benim gibi yaz kış,tuvalet salon demeden çıplak ayakla dolaşıyosanız vay halinize. İşin tuhaf tarafı bu aniden gelen çiş,tuvaletten çıktığınız anda gider ve izlediğiniz şeyin -dizi, film,program vs.- en önemli, en heyecanlı bölümünde tekrar gelir.Ah ne hıyar, ne odun , ne dal toprak şeydir o.
Allah Belanı verecek ÇİŞ!

 Gittik
Atlantis diye bi eğlence merkezine gittik geçen gün .Eğlendik yani ne söyliyeyim. Yazma ihtiyacı niye anlamadım . 
Mutluyum. 

 Hehe
 Mekdanıls mı nedir işte ordan bi oyuncak aldım ve günlerdir çıkardığı sesi dinleyip eğleniyorum.
  Mutluyum.

 Y
 Öğretmen bir soru sorar, siz cevabın yarısını söylersiniz,tanımını tamamlayacak bi son bulamazsınız ve hoca tamamlar.Nadiren bi öğretmen çıkar ve ısrarlar sonunu ister , aksi taktirde cevabı kabul etmez onlara gıcık olurum ben işte . Ama acaba iyi mi ederler ?

  Oyuncak
  Burdan anneme sesleniyorum "E be kadın, ne diye oyuncak almama izin vermezsin ki ?" . Bi alışveriş merkezine gittiğimizde ilk kitapçıya gider, şiir miir bakarım bi de defter oluyo güzel onlara. Kitapçıdan çıktıktan sonra genelde yakınında olan oyuncakçı çarpar gözüme.Direk dalarım, bütün ouncaklara bakar incelerim. Alabilirmiyim ? Sorusunun cevabı hep "Genç kızl oldun." olur. S*çıyım gençkızlığına. Ayıcık istiyorum lan ben alsana. Heh bi de carusel e her gittiğimde direk toysaras -şimdiki adı toyiki- a bakar ve üstünde "yakında açıklacak , büyütüyoruz." gibi bişey yazan bir perde görür ve her bakırköye gitimde ısrarla bakardım oraya.Geçenlerde yine bakırköye gittiydik ki...
Ne perde buldum ne de toysaras. Meğersem yerine eğlence merkezi gibi bi şey açılmış.Etmediğim küfür kalmadı. Benim çocukluğum toysaras reonlarında geçtmişti. Koşa koşa giderdim oraya. Kocamandı, ulu bi yeridi orası. Öyleki ben carusele torsaras derdim  direk . Benim için mek danıls ve toysarastan başka bir şey ifade etmeyen bu yerin adının carusal olduğunu bile baya geç öğrendim. Adını toysaras sanardım . İlk barbie mi ilk bratz bebeğimş ordan almıştım , ilk sims 2 yi orda görmüştüm, tüm bayram harçlıklarımı oraya harcamıştım ben . Valla yaşın tutmuyo diye beni atlı karıncaya da bindirmezlerse bir daha gitmem oraya . Bu da böyle biline.


W
It ' s woman's world.Guys are just accessories.


P
Falcılar amma para kazanıyo be . Oturduğun yerden para, bi de seda sayan işkencesi olmasa kebap iş valla.


T
Bu Türk flimleri neymiş be ? Bayılıyorum lan , izlemeye doyamıyorum . Çok çok çok komik yaa...


Z
Abi benim de yeteneğim var . Konuşabiliyorum lan . Nedir bu yetenek çabası? Mal mal şarkı söyliyceğine konuş hacı. Zıplayabilen adam yetenekliyim diye çıkıyo. Zıplayabiliyorum lan zıplayabiliyorum.




G
Görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder