8 Ocak 2011 Cumartesi

Pazar

Uzun bi aradan sonra bu gün , ilk defa pazara gittim . Gayet salaktı . Annem gördüğü her şeye "dönüşte alırız" deyip alacaklarını planlayıp söylüyodu durmadan

.Geri dönmeye başlıyacağımız yer ise iç çamaşırı reonuydu . Oraya bi göz attkıtan sonra geri dönecektik . Gittik gayet salak bi şekilde -annem salak olduğunu düşünmüyodu-annem bana beğendiğin varmı diye soruyo . Ne saçma bi soru lan bu dedim kendi kendime ,içinde olucak zaten gözükmiycek . Ben böyle sus pus utangaç bi şekilde takılırken annemin "hangisini beğendin !!"diretmelerine bi cevap vermek zorunda kaldım . Kadınlar orda bağıra bağıra "ben bunun bikini tarzını istiyorum " derken pen burun ucuyla gösteriyodum .

Beğendim filan fala derken , benim beğendiklerimin hiç birinin bana olmayacağını anlamış olan annem direk benim bedenimden olanları sordu. Adam böyle dantelli dantelli bi şeyler gösterince ,yok anne dedim, gidek biz ben bakırköyde beğendiydim ordan alırız .

Daha beş dakka önce beğenilir mi bunlar içte kalıyo zaten teorilerimden vazgeçip kaçtım hemen .Annemi zor sürükledim .

Sonra annemi kaybettim . Bi saat dikildim pazarın girişinde . Üstün zekalı annem yanına telefonunu da almaış bi ,sinir kırizleri geçirdim .



Annemi pazardan zar zor kopardıktan sonra eve geldik . Annem aldığı elmaların tadını çok beğendi ve pazara iki kilo daha almaya gitti . Bi saat dönmedi . Ben de bu arada pc yi açtım . Çok şaşkınım bi insan nasıl olurda bi saatte elma alır . ?



Pazara çıkmayın !!! Görüşürz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder