28 Ocak 2011 Cuma

Rüzgar.

Ben, ben değilmişim gibi geliyo. Saçma sapan şeyler yapıyorum . Reis değil reyiz diyorum . cCc koyuyorum. Küfür ediyorum.Her şeyin sonuna kalp koyuyorum filan , bu değilim ben . Ben orijinal adamın (kavak yellerinden seçmeler :) böyle salaklıklara gelmem ama arkadaşlarımın rüzgarına takıldım gidiyorum .



Şöyle bi gerçek var ki, insan illa ki arkadaşının rüzgarına kapılıyo , alıyo ondan bi şeyler. Ama ne zaman bu rüzgarda karakterinizi de uçurursunuz, işte o zaman alnayın ki kötü giden bir şeyler var. Fakat bi tavsiye, sorunu arkadaşınızda değil kendinizde arayın.



İşte ben de kendi karakterime bi u dönüşü yapıyorum ve ben oluyorum . Şunu bilin ki blogda zaten bendim , facebook ortamından bahsediyorum. Kendim olucam yani, terbiyeli  çocuk (adsfgjhgasdsajhdaj). Seviyorum lan kendimi . Öpesim geldi yeminlen , dur ben bi aynaya gidem.








Şu an gittiğimi sanmış olabilirsiniz ama gitmedim, gitmiycemde yalan söyledim (afsgjasdjadaslk). Gerçekten kafam iyi, mazur görün . Dans filan edin , sizi seviyorum . Ve ciddiyim karakter dediğin öyle basit bi şey değil...





Görüşürüzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder