12 Ocak 2011 Çarşamba

En cazip gezginlik .

Şu SBS nin gözü kör olsun . Sıkıldım arkadaşım sıkıldım . Bende biraz abaza olabilsem , evde cici cici pc takılabilsem Nolurduuu . Depresyondayım arkadaşım . Tatile ihtiyacım var .İngiltereye gönderin nan beni , para toplayın sevgili okurlarım . Sevin beni biraz . Ya üf , ben de diğer insanlar gibi rahat olmak isterdim Lanet Olsun !!!!!





Şöyle bi depresyona girip , alışveriş manyağı olasım var . Ama para yok .Kahrolsun . Neden hep güzel olan şeyler sınırlı . Keşke çıplak yaşasa insanlar . Hiç bi art niyet taşımadan , sadece çoğalmak için üremek . Ne güzel olurdu . Herkez daha seviyeli olurdu birbirine karşı . Keşke , ahh keşke .



Bi defter almış annem bana , söylemiştim sanki . İşte ben o deftere gelecek hayallerimi şiirlerimi filan yazıyorum . Bunların arasına vosvos almayı da eklemeyi planlıyorum . Gelecek , ne dert bişey .



Aslında bakınca , insanlar hep geleceklerini hazırlıyolar . Ölüm döşeğinde bile bi gelecek düşüncesi . Aslında her zaman  "Anı yaşa " gibi bi şey isterdim ben . Ama henüz kendi kararlarımı veremiyorum . Annem hala benim yerime düşüne biliyo . İşte ben hep bu yüzdebn istemişimdir dünyayı dolaşmayı .



Bir gidip bir gelemek , o kadar cazip ki. Sana sora n , senin üstünde baskı yapan yok . Hiç bilmediğin bi yerde , yalnızca sen ve kaybolmak umrunda değilken ...




Dünyada bana en cazip gelen şey yalnızlık, dünyada en cazip şey Gezginlik






Görüşürüz , yalnız kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder