27 Mayıs 2011 Cuma

Mim ve konusu da ben küçükken... mim için Eva'ya teşekkürlerimi sunarım cöneem. :D

Ben küçükken sesim büyüyünce güzelleşir sanardım -ama hala bok gibi mkoduğumun sesi.
Ben küçükken süte hüttü derdim.
Ben küçükken çok uslu bi çocuktum -buna üzülüyorum çünkü çok "oha" bi anım yok.
Ben küçükken tarkana aşıktım, sora harry potter'a, sonra atakan'a -atakan: anasınıfından bi çocuk.
Ben küçükken çok küçüktüm.
Ben küçükken süslüydüm -şimdi niye değilim allahım :'(.
Ben küçükken saçlarım düzdü -şindi kıvırcık, şaka yapmıyorum.
Ben küçükken barbi siteleri güzeldi.
Ben küçükken bayram harçlıklarımı bratz bebeklere harcardım.
Ben küçükken kedili terliklerim vardı. <3
Ben küçükken bizim dükkan vardı.
Ben küçükken faşist herifler vardı.
Ben küçükken komünist herifler vardı.
Ben küçükken babam emekliliği için bişilere bakardı.
Ben küçükken komşumuzun sarı vosvosu vardı.
Ben küçükken ablam bana kızardı.
Ben küçükken ellerim ufaktı.
Ben küçükken oyuncaklarım eşsizdi.
Ben küçükken carusel yoktu, toysaras vardı.
Ben küçükken atlı karıncada çiçekli tacı olan atım vardı.
Ben küçükken leğenden havuz vardı.
Ben küçükken oyun oynadığım boş arsa vardı.
Ben küçükken baya küçüktüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder