31 Mayıs 2011 Salı

Bunu paylaşmak istemiyorum ama o kadar yazdım be abi, en iyisi okumayın lan vallaha.

Depresif, iğrenç, kötü, manyak, mal, psikopat, cani, kötü,gaddar insan benden size selamlar. Bugün kendimden nefret etme adına birkaç adım atmakla berber arkidaşlarımın verdiği aşk tavsiyelerinin yoğun bombardımanına maruz kalmış, bir hiroşima olmuş çıkmış durumdayım. Kimisi der "yasemin kabullenemiyosun aşık olduğunu bak kabullen unutucan. "Kabllenek dedim hadi filan bi bok değişmedi, sanki zate kabullenmiştim ben de çok da ciddi olmadığım konusunda hala ısrar ediyorum çünkü öyle. Her neyse işte, sonra dedim lan bu çocuk blogu okursa, engelliycem ben bunu da işte anonimlere kapatıcam da şöyle yapıcam da böyle filan, sonra en son okursa okusun mk öğrensin gelsin bana "ya yasemin, abi ne eziksin -yoo abi demez ki o bekleyin" aynen şöyle olur "Ezikliyorum seni, MAL, ben başkasını seviyom papa umudu kes -aralarda bi yerlerde erdi hareketi filan böyle ne biliyim -" .Sonra işte bu böyle dedikten sonra ben hayata küsiyim ama unutayım yani çocuğu böyle olsun dedim . En son arkadaşım git söyle dedi YOK DEVE mk anlarsa anlasın bi de söyleyemem yani -erdi hareketinden (bu haraketin gifini yapıcam).Böyle oldu işte yani , şey işte ben umutsuz vakayım , hiç kibar değilim , hani böyle olur ya kız gibi kız , işte onlardan da değilim . Saçlarımı yapmam, kalem çekmem , çocuk da haklı yanee. :D Yeni bi karar aldım bide şu "abi" kelimesini sözlüğümden çıkartıyorum -ama nasıııl ?- zaten hep Ron Weasley'in suçu ondan bulaştı ağzıma, hanım kız olma yoldunda bana engel oluşturuyo ben en iyisi biraz uğraşayım ama yaaaa. :'( Iıı... Bunu paylaşmak istemiyorum ama o kadar yazdım be abi, en iyisi okumayın lan vallaha.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder