29 Mayıs 2011 Pazar

Sıçtığımın deodarantı, ne ayaksın lan sen ?

Güzel bi güne uyanmadım aslında (giriş cümlesi mi, bu mu ? ). Dün gece arkadaşımla yaşadığım bir hararetli havgadan sonra şöyle bi gzölerim yaşararak ama kararlı bi şekilde uyudum. Dolayısıyla biraz sinirliydim uyanırken de. Sonra açtım telefonu böyle baktım cici cici şeyler yazmış sonra ben eridim zaten direk yani ben kolay eririm sonra işte iyi bi kız oldum annem pastırmalı yumurta yapmış reçel yapmış sonrağa işte mutlu olmuşum dershanede sınav var filan, gidicem sonra bilin bakalım nolmuş, sütoşum kaybolmuş. Bulamadım onu işte başka bişi giydim gayet mutsuz gittim ama yani böyle depresif bi halde değilim kuzenlerimle konştum güldüm filan iyiyim. İşte girdik sınava evden apar topar çıkmış ben dişlerimi fırçalayamamış ve deodarant sıkmamışım. Böyle kötü hissediyorum oldukça dişlerim iğrençler ve ter kokuyorum. Aynı zamanda küfür ediyorum mkoduğumun deodarantına çünkü üstünde 48 saat etkili yazıyodu malın. Sonra geçtik her şeyi mutluyuz girdik sınava çözdük abicim sınavdan 3 yanlışım çıktı ve sanırım sınıfta 10. filan oluyorum çünkü 1 yanlışı çıkmış herkesin mkoduğumun sınavında. Her şeye rağmen mutluyum böyle her şeyin mkoyuyorum filan ne oldu dersiniz , benim şu plotonik aşık olduğum oğlan var ya, belki o da bişiler hissedioydur diye bir umut beslediğim insan hani her şeye rağmen onun tokatı şlap gibi çarpmasın mı suratıma. Böyle bi kızı sevdiğini bildiğim halde hala bi umut vardı ya içimde yandı mk o umutta öldüm bittik bok oldum anlıyo musunuz, bayaaa seviyomuş herif kızı yani gelip geçici değil çaktınızdı mı. Neyse daha gün bitmedi sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder