3 Haziran 2011 Cuma

okuduysanız eğer

Çok mu yazı yazdım ne , diye düşündüm bi an. Hadi ama onlara yazı bile denmez cümle onlar (bu ne saçmalıktır ) . Her neyse, okuduysanız eğer birkaç haftadır gayet depresif ve ergenimsi olduğumu farketmişsinizdir. Çünkü ben son bikaç haftadır aşıktım. Ama gayet içindeki sevgi kılcaldamarları alınmış bir insan olarak yazıyorum size. Gayetle kabullenmiş durumda aşık değilim. Multu da değilim çünkü (canım çünki yazmak istemişti aslında ) sbs'm var pazar günü. Evet, ama bu diğer acının yanında hiç gibi geldi. Saatlerce ağladıktan sonra sanırım bi daha asla ağlamıycam. Mesafeler koyucam araya ve tekrar eski boşveren kız olucam . Duyguları boşver eğlenceye bak arkadaş. Evet böyle daha mutlu bir insan evladıyım sanırsam. Her neysenin neyiyse işte, arkadaş hala arkadaşımsın. Bay bay sanırım hihi, sonra tekrar yazarsam kızmayın. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder