12 Haziran 2011 Pazar

Şu an demokrasi diye bağırıyosun ya balkonundan ondandır acım.

CHP bi bok mu yapacaktı, hayır. AKP yapacak mı evet arkadaş evet. Tamam hacı avrupaya koydun tepkini, tamam ekonomi sayende iyi. Peki, peki neden düşünemiyoruz biz ? Neden korkuyoruz çizerken ? Neden yazamıyor okuyamıyoruz ? Neden zorla DİN öğreniyoruz biz ? Neden öğretmenler gözünde bile ayrılıyoruz solcu sağcı diye ? Neden yapıyorsun bize bunu ey başbakan biz neden ÖZGÜR değiliz ?



Korkuyorum ben siyah KARA olmaktan, kapatmaktan kıvırcık saçlarımı, ben SOLCUYUM diye bağıramamaktan, Nazım Hikmet okuyamamaktan, Cem Karaca söyleyememekten, yazamamaktan korkuyorum. Sen ne bok yapıyosun biliyo musun sayın başbakanım, benim bu yaşımda bunlar için hüzünlenmemi sağlıyosun. Ülkemde sınıf farkını yaratıyosun, siliyosun bizi elimizde hiçbir şey bırakmıyosun. İzin vermiyosun komşularım olsun, izin vermiyosun görelim gecekondu mahallelerini, izin vermiyosun demokrasiye vermiyosun. Şu an demokrasi diye bağırıyosun ya balkonundan ondandır acım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder