20 Haziran 2012 Çarşamba

Devam

Bi çocuklar tanıştım çok tatlı filan bıt bıt konuşuyoruz geldi bana sevdiği kızı anlatmaya başladı, onun gibisini bulamazmış da mış mış. Hay Allahım yaa delirdim. Mal çocuk. Resmen trip attım fakat kendime filan gelmem gerek ama yok olmuyo. Bir fıttırdım ya ben gülemiyorum. Mal. Biz çok mutluyuz sanki amk. Sevgilimden ayrılma travmasını hala atlatamamışım senin üzüntünü mü çekicem. Oooh iyi olmuş sevmemiş seni, tavşanlar yesin onu. Az benim ol malak bunalımdayız burda.  Ben az güleyim toparlanayım diyorum adam bana ağlaşıyo. NE AĞLIYOSUN OĞLUM YETTİ AĞLAMAK BEN ZATEN SENİNLE KONUŞMADIĞIM DİĞER SÜRELER İÇERİSİNDE HEP AĞLIYORUM Bİ DE SENİNLE KONUŞURKEN Mİ AĞLAYAYIM ? MANYAK. Ama hakkı var çocuk aklıma umutu getirmiyo, bunalım stayla takılmadıkça tabi. Ay bak yine sinirlendim. Sevdi sanki beni hıı ? Sevdiği kızı anlatmadığı sürece ben de sevdim kendisini. Zaten adamla çıkmak gibi bir niyetim yok yanlış anlaşılmasın. Zaten adam taa anasının gözünde. Zaten öyle fanfini bi şey istemiyorum ama yani sevgilini de anlatma ben abi aaa. Of çok saçmayım biliyorum ama teselliye tatlılığa ihtiyacım var. Neyse bu çocukla yola devam.

2 yorum:

  1. en güzel sensin herkes seni seviyor...
    biraz bunalım iyidir insanın düzgün düşünmesini sağlar bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naptın hoş mu konuştun anlamadım teşekkürler ama yine de. Biraz iyidir de sıktı artık bunalım bunalım yasemin hep bunalım.

      Sil