17 Haziran 2012 Pazar

Çok küfür ediyorum nefret doluyum

Arkadaşım yazı yazmadığım için kızdı. Aslında yazamıyorum... Bir sürü başlanıp bitmemiş yazım var. Hiçbir boku doğru düzgün bitiremiyorum zaten. Yaz geldiii. Ooh yaz demek yakışıklı balıklar demek. Yerim onları. Ay geçen bakırköye gittik avdayız allahım ne bu ? biri de dönüp bakmaz mı ? biz abaz abaz adam arıyoruz hiçbirinin umrunda değil. Sonra dedim ki, hiçbir yer bağcılar gibi değil arkadaşım. Abaza kaynıyo orası eğer biri sana baksın istiyosan bağcılara gideceksin kardeşim. Aha bugün iki yürüdüm kesişmediğim çocuk kalmadı. Hepsinin de gideri vardı yani. Iııh. Aman sevgilisiz hayat ne güzel lan. İstediğine bakıyosun veeee sevgilim yok diye üzülüyosun. Allahım allahım bulucam bi tane daha hayırlısıyla. Aman bana çocuk mu yok ? var kii. Yeni etek aldım bi şeker bi şeker. Bi de ilkerin tişörtünü giyicem üstüne demeyin keyfime yani. Oy çok tatlı olucak.
İnternetteki popi insanlara gıcık oluyorum. Aynı kapitalizm gibi yani. Adamların bi ne diyeyim çevresi var yani adamların belli kimseleri var ve onlardan başka kimseyle konuşmuyolar. Deli oluyorum bu tiplere ya. Ay sorsan bi de kesin şöyle böyle SOSYALİZM derler ha. Sikiyim sosyalizmini adam. Kimsin lan sen. Abi uğraşma sen kapitalistsin üzgünüm yani. Salaklar ya. Ben de kıl oluyorum böyelerine işte. Sonra da ayyyh siklere bak deyip konuşmuyorum. Sonra kim kapitalist oluyo ? amınakoduğumun yasemini. Yok lan ııı-ı onlar kapitalist olduğumu bile düşünmüyolardır benim amcıklara bak. Hatta ne düşüncekler lan onlar beni aa. Ama var ya sikicem onları. Cumhurbaşkanı olup kodesi sokcam onlara. Ay neyse. Ay dur ne neysesi. Şu inciciler var ya bi dee amınakoyiyim onların onları midye kabuklarının içine kaçan kumlar siksin inşallah. Gıcık oluyorum amcıklara yaa. Sanki çok biliyomuş gibi davranıyolar. Ay bir küfür ediyolar böyle dönüp poponu okşuyosun iyi misin diye. Kendilerini bi şey sanıyolar ya böyle marifet ya yaptıkları deliriyorum ulan. Onları da kodesle bi...

Ağzımı bozdular bak cici kızdım. Sinirliyim zaten ulan sevgilimden ayrılmışım yeni. Az birileri engellemiş filan. Hay manyak ne engelliyosa. Sevgili yaptı ya bokoz. Neyse yasemin tamam sakin.

Of çok pis uykum var. Ne zamandır küfür edemiyodum boşalttım içimi. İyi geceler.

#hiç de resimdeki gibi değil 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder