5 Haziran 2012 Salı

Oooo laaa


Saçlarımı kestirdiim. Bunu sürekli yaptığım için artık garip değil. Her neyse, aaağğğğ sbs'ye gün sayıyorum. Onurlara (ndajsdajs) buradan selamlar onlarla sbs bitince iyi güzel konuşucam inşallah. Ben manyak olduğum için sbs öncesi herkesi hayatımdan çıkarttım ayıkladım seneye görmiycem zaten yelaa. İpeğim canım bitanemle büyük ihtimalle aynı liseye gidiyoruz, gidicez. Umarım ikimiz de salaklık yapmayız da iyi bir puan alırız. Çok seksi kısaltmalı Adnan Menderese gideriz. AHSDJKASHDJASD sapığız çünkü. Ya biz çok tatlıyız ya. Of. Umutla yine barıştık ya aslında, ben onsuz yapamıyorum amk. Geçen yazıda da baya hava yapmışım ama üzgünüm yani. Ayyy keşke yazın görüşebilsek. Ya bu sene İpekle görüşebileceğimize inanıyorum, güler olan. Iıaaa onurkeşikciyle de görüşürüz belki öyle geliyo yani benim başıma bi aksilik gelmezse. Çünkü ne zaman ışıla "ben de geleyim mi ehe" desem bi aksilik oluyo. Yani onurkeşikciyle ablamın görüşeceği kesin de benimki ıııı kuşkulu. AMA TAKILCAM Kİ PEŞİNE BIRAKMAM Kİ EVDE Mİ OTURUCAM. Sonra onurkendir de eğer izmire gitmezse istanbula gelebilirmiş eğer gelirse çok tatlı buluşuruz. Çok seviyorum çünkü onu çünkü o mor haribooo. O çok şekeekekkekekererer. Tamam şımarmıyorum. Aslında internet arkadaşlığı sıkıcı bi şey olduğu için hepsiyle görüşmek istiyorum. Hem biri sorunca internet arkadaşım demem ya da internetten tanıştık demem uydururum bi şeyler. Mesela derim ki kitapçıda tanıştık. Çok romantik amka sjdashjd. Ya da tatilde tanıştık. Ya da ııı... minibüste. Ya da ne bileyim amk ama internette değil yani. Ay bu kadar kılım yani internete. Bakın herkesle buluşacağıma dair umudum var, hatta onur altan diye bi çocuk var internetten kıl olurum kendisine ciddi nefret ederim ve hiç konuşmuşluğumuz yoktur onunla bile görüşebileceğime dair bir umut taşıyorum. NOT: Çocuğa neden bu kadar kılım bilmiyorum, hiç de bir- ayyyy çok gıcık ya. Çünkü Kırklarelinde yaşıyo ve ben de Kırklareliliyim ve bu yaz gidicem belki şeeteriz. Ama umutla buluşamayız lani yüzde yüz yani. Nerden buluşcaz amk. Zaten biliyorum ben yani buluşamayız olacak iş değil. En olası onurkla görüşmem. Evet. Ya fazla saçma bi yazı oldu biliyorum ama sadece konuşmam gerekiyo.


Ne demiştik sbsye sayılı gün kaldı, kalbiniz temizdir sizin bi dua edim lütfen olum. Hadi çıktım bb.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder