19 Temmuz 2012 Perşembe

İçimi boşalttım

Çok mutluyum, çok çok mutluyum.
Yazayım da kıskansın.

İki haftadır şöyle böyle çıkmıştım şu bunalımdan. Kitap okursam daha iyi olurum dedim. Daha iyi olmadım. Kitap mutlu sonla bitmedi. Beni de cenin pozisyonuna soktu bu olay. Böyle bebeliğimden beri çektiğim bütün aşk acıları su yüzüne çıktı sanki. Şuan düşündüm de pek de skimde değil, zaten bir skim de yok. Ama böyle yazı yazarken bi özgüven geliyo bana bi böyle ooooh sanki el bebek gül bebek aman güçlü kız hiç üzülmez oluyorum. Üç beş yüzümü güldürecek çocuk da sevdiceğinden bahsedince ben iyice hoppalaa gidiyorum. Allahım ben ne pisim yaa. Tam şu ibnelerdenim, kullanıp kullanıp atan, adamların haberi yok. Vallahi beni mutlu etmiyosanız sikitrin gidin sizin dertlerinizi dinleyemem kafasındayım. Zaten başlayınca biri dertlerinden kapatıyorum hemen konuyu bir bay baylar filan aman salağım salak. Yazı yazarken üzerimdeki bütün takıları teker teker çıkarıyorum valla. Südyen olsa onu da çıkartırım da artık aramız pek iyi değil hiç kullanmıyorum kendisini. Üç beş taş taktım enerji versin diye ama vermiyo amcıklar çıkardım onları da. Ablamcım yeni Paulo Coelho kitabı getirmiş ama okuyasım yok hiç. Hani okuyasım var da, edebi bi şey okuyasım yok. Zaten hep mutlu bitiyo o kitaplar ama her şey öyle değilmiş bak. Şu okuduğum kitaptaki çocuk üzülmesin diye gidip ayakkabılarını yalayarak temizleyesim var yemin ederim. Ya da müjganı yolasım var. Yemin ederim hayatımın bütün aşklarını o şirref şıllık orospu kızda gördüm lan aaaa.
Bir yandan da erkeklerin nasıl baktığını da öğrenmiş olduk. Umut beeey umut bey, siz de öyleydiniz dimi ? hiç konuşma hiç hiç. Şuan terbiyemi daha fazla bozamayacağımdan konuşamıyorum ama, neyse.
Adamcağız benim yaptığım bütün gurursuzlukları yapıp yalvardı kıza ama nafile. Ayıp be ayıp. Böyle pis şeyleri emrede yapmadığım için mutluyum lan vallahi. Bıraktım direk adamla konuşmayı kestim arkadaşlığı filan. Böyle daha iyi olmuş. Ama var ya umutta anladım sevsem sümükleşirmişim ona da, ama hiç sümükleşmedim. Bebe yanılmasıymış işte o. Ne yani umut mu gerçekmiş ? onura söylesem dövse onu lan. Ne dövcek be. Ya şuan adam sıfır umrumda değilmiş gibi hissediyorum veee, cidden bunları yazarken hiçbir şey hissetmiyorum ama neden ağladım ki o zaman ? anlamıyorum.
Belki sadece çektiğim acılar geliyo aklıma. Beni unut deyişi filan, usanması benden. Ben kendime kızıyorum lan aslında. Her şey o kadar gerçek gelmişti ki, neyi gerçekti amınakoduğum neyi yani ? görük bak gerçeği aha gerçek. SENDEN NEFRET EDİYORUM TİKSİNİYORUM. aha gerçek bu yasemin bu amınakoduğum.
Neyse artık atlattık önümüzdeki bebelere bakıyoruz.
Vallahi şu çocukların kızların ne kadar yavşak olabileceğiyle yüzleştikleri an dünyanın sonu gelecek.
Bendeki de ne özgüven patlaması şu son yazılarda, klavyeye bakmadan yazarım lan havaları filan. Yazamıyosun işte mal diretme yani.
Ay çok sinirliydim geçti hepsi birden yaa. Sevmiştim o sinirlilik anını. Verseniz her şeyi parçalayabilirdim. Manyak mıyım ben acaba ? zevk mi alıyorum üzülmekten ne ki bu ? olabilir valla olabilir.

Bazen bloğa gelip, hani beni tanımıyosunuz sayılır ya, canım şey demek istiyodu "ben aslında çok komik eğlenceli kızımdır lan ehe ehe" . Sonra da anladım kiii, aslında benim kendime dönüp demem gerekiyomuş ki, "sen komik değilsin yase, sen busun". Evet sonra anladım ki ben bu canını yediğim blogda neysem oyum. Kimse tanımıyo beni aslında ehe ehe. Ay bir kere onur bana "sen mi komiksin o.O" demişti de nasıl gücenmiştiiiim nasıl. Çünkü ben hep ortamlardaki güldüren deli dolu aman zıp zıp hop hop adamlardanımdır bana böyle demesi koymuştu yani. Ertesi gün ezik ezik böyle "eğlenceliyim dimi lan ben?" diye arkadaşlarıma sormuştum. Tabi eğlenceliyim sikkafalı.
Var ya okulun en savdiğim yanı bana küfür öğretmiş olması yeminle. İnsan küfür ederken kendini öyle bi iğrenç böyle, pislik, kimsenin istemeyeceği, gelin almayacağı, kötü aile kızı, işte tüm pis komünist işçi sınıfı anarşist (bunlara kötü demiyorum yani insanlar öyle düşünüyo) hissediyo ki, aman allahım öyle bir haz veriyo ki bu bana, anlatamam size yani. Bi blog yazarken bi de kızlarla konuşurken deli gibi ağzı bozuk pis iğrenç salağın tekiyim, erkek gibiyim. Ama erkeklerle konuşmaya gelince iş, öylesine tatlı öylesine şeker konuşuyorum ki ağzımdan bal damlıyo valla, he bi de erkek anneleriyle konuşurken eheheh.
Ben ne zaman bu kadar pis bir kız oldum hiçbir fikrim yok.

Okuduğunuz için teşekkürler, okumadıyasanız zaten teşekkürü görmezsiniz eheh. İçimi boşalttım işte. Mutlu olun ama kıskandırmayın canlarım.

6 yorum:

  1. yemin ederim kitab tan girince olaya dewam ettim okumaya sonra bi baktım kendinle kavga ediyosun...bu arada demeden geçemicem çok ikiyüzlüymüşsün sende be....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh sonra bi hayal kırıklığı :D bütün kızlar öyle olum, siz tanımıyosunuz nasıl pisler onlaaaar. tabi ben de pisim eheh. :D amma çok güldüm.

      Sil
  2. ne gülüyosun ya tanımıyorum ne olmuş yani, sonuçta siz değilmisiniz binlerce iplik ten örümcek ağı ören her ipliği ayrı ayrı birbirine dolanmadan falan filan bu arada bende herkesi heidi gibi görmüyodum zaten...(boşaltamadım içimi))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamadım bi şey :D

      Sil
    2. İçimi boşalttım diyebiliyosun ben bunu yapamıyorummm

      Sil
    3. neden yapamıyosun koçum yaparsın, yoksa ne işe yarar bu blog ?

      Sil