16 Temmuz 2012 Pazartesi

saçma ve saçmama

Evde oturuyorum. Sürekli. Canım deli gibi sıkılıyo. Dışarı çıkacak ya da konuşacak kimse bulamıyorum. Yanlışlıkla depresyona mı girdim acaba diyorum. Kim bilir ?
Haftalardır umuttan haber almıyorum. Yani ne profiline giriyorum, ne de arkadaşlarım yetiştiriyo bi şeyler. İyiyim ya. Hayatı sikeceğim günleri bekliyorum işte.

Aaağh bi kaç yeni arkadaşım var. Emre onunla 2 ay önce filan tanıştık sanırım. İyi aramız çok iyi. Bana çok destek oluyo, salyamı sümüğümü çekiyoi seviyo, sayıyo, sarılıyo filan. Onu seviyorum ya. Sevgimin çoğunu ona ayırıyorum. İyi biri. Bana iyi geliyo, kendimi yanında huzurlu hissediyorum. Sonra Fırat var. eheh. Normalde tanıştığım her erkeğe şöyle bi bundan sevgili olur mu buna yavşanır mı diye bi bakarım düşünürüm filan ama Fırata öyle bakamıyorum. Öylesine tatlı ki inanamazsınız. İnsana tüm hayat enerjisini geri veriyo yani. Günün 24 saati mutsuzsam onunla konuştuğum -atıyorum 3 saat, mutluyum. Enerji dolu, nasıl böyle anlamıyorum. Sanki hiç küsmeyiz gibi, neye küsücez amk. Beni gerçekten tanımayan tek insan oluğunu sanıyorum. Birlikte hep gülüyoruz, insanlar birbirlerini ağlarken tanır. Ama cidden, beni tanısın istemiyorum. Onunla hep güleyim istiyorum, zaten yeterince ağlıyorum yani. Bi de o bana geçmişi hatırlatsa halim fena olurdu. Farkında olmadan bana çoook çok çok destek oluyo adam. eheh. Onur var bi de, o da işte iyi bir abimiz, hakkında pek konuşmak istemiyorum gerek yok yani çok seviyorum onu. İpek işte, ipek. Zaten o olmadan olur mu sizce ? olmaz. O hep yanımda işte zaten. Daimada olacak. Biraz kaşar, biraz piç, biraz KAZIKÇI olsa da :D onu çok çok çok seviyorum. Biz onu böyle kabul ettik. :D Zaten ondan pek farklı yanım olduğunu sanmıyorum. Bence ben de biraz kaşar, biraz piç, biraz KAZIKÇIyım asjhdas :D Emre hakkında daha çok konuşasım vardı ama sıkıldım şimdi. VE EĞER BURDAN YAZIMI OKUYAN KAŞARLAR VARSAAAA EMRE KUTLU ADI YANİ YANLIŞ ANLAŞILMASIN. Tabii ki de siz değilsiniz o kaşarlar sevgili izleyicilerim. Şu alnımdaki lekeden kurtulamamışımdır belki. Neyse. Emre işte benim kurtarıcım gibi, koruyucum gibi, hırkam gibi lan işte. Anaa valla tam hırka. Güven veriyo, huzur veriyo, sarılıyo ve ısıtıyo. Evet emre benim hırkam. :D SAÇMA YASEEE.

Tatile gideceğiz inşallah. Oooh orda bulurum inşallah bi bebe. Dua edin lan valla. Ay çok sıkıldım burdan. Dışarı çıkayım gezeyim diyorum aman dışarısı daha fena. Öyle sıcak ki insan bi bok yapamıyo yani iki konuşcaz kızlarla valla bayılıp geri dönüyoruz eve. Annemler de zaten soruyo neden erken geldin diye. Elalemin annesi ne geç geliyon der benimki niye erken geldin diyo. Hay allahım erken geldim işte. Dışarısı nasıl biliyo musun? köpek gibi lan yemin ederim.  Zaten regl oldum ayy bu sıcakta o petler ne fena bee. Zaten ay kansızım, hasta olunca ölüyorum bembeyaz kalıyorum vampir oluyorum valla. Ay bi de popom nasıl terliyo yaa inanamazsınız ıslak ıslak sünnetli çocuk gibi dolaşıyorum. Ölüyorum ağrıdan bok bok oturuyorum sonra bi enerji geliyo dans etmeye başlıyorum sonrası kan revan aaağh bunaldım bak yine. 

YENİ KİTAP ALMAM LAZIM. Ben ne yapayım diyorum biliyo musunuz ? Gideyim bir kitapçıya bütüün kitaplara teker teker bakayım böyle aniden aşkıma hayatımın aşkı gibi çıksın bi tanesi okuyayım kendimden geçeyim. Bunu yapıcam yaa valla. İhtiyacım var çünkü. Kitaba ihtiyacım var. Toparlayan kitaplardan şöyle. Ya da dandirik bi kitap mı alsam ? Evet pukka 3. kitabı yazsa keşke artık of yaa.

Daha konuşmayacağııım okumazsanız anlarım ehehe saçmaladım çünkü. Hırkaları severim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder