2 Temmuz 2012 Pazartesi

Pıt pıt

Selam. Umarım son yazımı beğenmişsinizdir çünkü ben kendisini çok sevdim. Evveeet buraya bir şeyler yazınca ya da yazarken kendimi çok cesur ve güçlü hissediyorum. Çünkü burası bana ait. Bu şey gibi bir kalem. Bir kaleminiz var, bu sizin kaleminiz, bu kalem size ait. Onunla istediğiniz her şeyi yapabilirsiniz. O sizin servetiniz, o sizin ve sözünüzden çıkamaz,o sizin varlığınız.
Bunu daha önce bu kadar derin düşündünüz mü bilmiyorum, ama benim için kalem çok önemli bir şeydir. Tabi bu sadece kalemle sınırlandırılamaz, ama aslında kalem insana en çok ait olan şeydir. Kağıt da mesela. Kağıt kuştur, kağıt gömlektir, kağıt uçaktır, kağıt gemidir ve bunların hepsi sizindir.
Ne kadar ufak olursa olsun bir şeye sahip olmak dünyanın en güzel şeyi. Bayram parası mesela. Bayram parası bir çocuğun hayatındaki en önemli şeylerden biri bence. Çünkü bayram parası çocuğun ilk "gerçekten" sahip olduğu paradır. Ona kimse bir şey yapamaz. Çünkü o çocuğa aittir. Çocuk o parayla oyuncak alır ve bu oyuncak gerçekten sahip olduğu, ona ait olan, kimseye borçlu olmadığı şeydir.
İlk paramı kazanınca böyle hissedicem heralde.
Çalışmaya başlamak korkutucu olabilir gibi geliyo. Daha bunun için önümde bir 4 yıl var aslında ama olsun. Çalışırken her şey sizin sorumluluğunuz altında, ve sonunda da emeklerinizin karşılığı. Çok garip bi duygu olsa gerek. Aslında çalışıcağım günleri merak ediyorum.

Sanırım saçmaladım biraz. Ehem ehem. Arkadaşlar ben cumartesi günü ilk defa internetten bir arkadaşımla buluştum. Eğer beni okuduysanız daha önce -ki okumadınız biliyorum- bilirsiniz ki internetten şöyle bir 500 küsür kişi arkadaşım var. Onur Keşikci bunların 2.si, onunla iki sene önce tanıştım sanırım tam hatrılamıyorum. 1.si de ipek, aslında birinciyle ikinci arasında 1 hafta filan var yani tanışmamızda. Neysee. İşte Cumartesi ve Pazar günü kontakt vardı bilen bilir, onur gidiyodu ablam da gidiyodu ben de dedim ki ablamın peşine takılayım bari onuru görürüm. Gördüm de jadgjahsd. Aslında Onuru görmek süper bi şeydi ya. Ne bileyim ona sarılmak filan. Yani şu iki gün gerçekten güzeldi. Onuru çok seviyorum çünkü o abim gibi ve onu görmek çok güzeldi. Oyy şapşal onur yerim. Neyse ciddileşeyim eehheh. İşte eğlenceli iki gün geçirdim. Cosplay'cilerden biraz korkuyorum sanırım çünkü hepsi lens takıyo ve bu hiç samimi değil ama yine de sevdim. FRP oynadım ilk defa bayaa eğlenceliydi. Ve "onu bunu bırakın da onuru gördüm" ajsdjhsgdajgsda. Normalde hep "onu bunu bırakın da anti beni izliyo" derdim şimdi buna ikinci bi şey eklendi. Onuru yüzyüzeyken daha çok sevdim. Demek kiii, öyleymiş ajdhajsd. Yani internetten konuşurken bir insanın gerçek duygularını anlayamıyomuşsun. Umarım bu yazıyı okumaz. Okumıycak zaten biliyorum ezik onur eheheh. Neeyse, sonra işte ay ne diyeyim aklıma geldikçe mutlu oluyorum ashdgasjhd.

Daha fazla konuşmayacağım söyleyecek şeyim yok pek.

1 yorum:

  1. buna yakın bir yazı yazmıştım bi aralar :)

    burası benim ve istediğim kadar saçmalayabilir tarzında gerçekten de öyle!

    YanıtlaSil