19 Haziran 2013 Çarşamba

lalalalal

En son yazımda sevgilimin yanında pek kendim olamadığımdan, kendim olursam beni sevmeyeceğinden korktuğumdan bahsetmişim. Sanırım biraz garip bi cümle oldu ama okumamış gibi yapın ne bileyim.

Evet durumlar gayet öyle gitmeye devam ediyordu veee sonra "ege gezisi" devreye girdi. Okulca bi geziye gittik, 3 gün boyunca egede kültür gezisi yapacaktık ben de orada olacaktım arın da. Gezinin başlarında biz yine bi pek konuşamadık, kasıntı kasıntı takıldık filan sonraaaaa arın otobüste yanıma oturmaya başladı ve her şey güzelleşti.

Normalde ben aleynayla oturuyodum, o gün denize gitmiştik, ben kansız bir kimse olduğumdan çok çabuk üşürüm bu yüzden denizden aleynaya göre erken çıktım, gidip hemen üstümü değiştirdim deli gibi titriyodum çünkü. Aleynalar elli saat sonra çıkmışlar denizden, üstlerini de değiştirmemişer, bikinin üzerine bir elbise geçirmişler öyle duruyorlar kabinlerde çok sıra varmış. Sonra dedim ki ıslak ıslak yanıma oturma, doğanın yanı boştu ve doğa da ıslaktı onun yanına oturdu, sonra ben tek olunca arın da yanıma geldi. Ertesi gün de yanımda oturdu. Şimdi çocuk saatlerce yanımda oturunca kasıntılık yapamıyorum, ona yapsam önümde arkamda arkadaşlarım var onlara yapamıyorum. Ben de saldım gitti salaklaştım. Sonra bi baktım, arın da bir şeyler kasıyormuş, o da salaklaştı ve mutlu mutlu salaklaştık. Ege gezisinden sonra ilişkimiz gayet adam gibi oldu. Anladım ki ne kadar salaklaşırsam salaklaşayım bazı salaklıklarıma katılmasa da beni sevecek, hep sevecek yani. Masallarıma gülmese de onları dinleyecek ne bileyim. Ben bir şeye gülmekten ölürken, ona komik gelmese de benim suratıma bakıp sırıtacak. Bunlar böyle olacak. Hem artık "eve gelirken ekmek al" dediğimde "tamam karıcım" da diyo. Tam bir ideal sevgili oldu. Biraz öküz ama, canım benim öküzken daha çok seviyorum.

Sevgiliden bahsetmekten de nefret ediyorum ama sadece aramız bayaa iyi onu bilin istedim, yani her şey yolunda.
Sürekli kendimden bahsediyorum bu aralar, size insan yazısı yazıcam bi gün.
Bu arada dans kursuna devam etmekteyim, her şey çok iyi gidiyor, yol alıyorum yani sanırım.

Resmen hayatımda hiç şıllık yok, nefret edebileceğim biri filan. Yaz tatili bu yüzden kötü.
Küfür edebildiğim tek şey de tayyip mesela, amma içimde şu sıralar her şey lan şuan farkettim, yazacak da pek bir şeyim yok.

Hep derdim ya yaşamıyorum, yazamıyorum. Hani yaşasam yazarım, yaşamadıkça yazacak bir şeyim yok. Anladım ki aslında yaşadıkça yazacak bir şeyim yok. Anı yazmaktan pek anlamıyorum açıkçası. En iyi olduğum konu hayal kurmak, saçmalamak. Yaşadıkça bunları unutuyorum. Yaşadıklarımı anlatmaktan hoşlanmıyorum, ben sizi anlatmak istiyorum, sizinle yaşamak istiyorum. Gerçekten yaşadıkça bu olmuyor.

Dünyada filmlerdeki gibi anlar yaşamayı bekleyen tek insan ben olamam değil mi? Dünyada Romantik Komedi şarkısını seçmiş olan tek insan da ben olamam. Öyle değildir bence.
Bir parkta oturmuş kitap okuyorsunuz ve bir oğlan yanınıza yaklaşıp sizinle kitap hakkında sohbet etmeye başlıyor, konuşuyorsunuz, aşık oluyorsunuz. Dünyada gerçekten böyle aşık olan insanlar var mı? Bir kitap reyonunda çarpışıp tanışan? Ne bileyim. Var. Bi insanın hayatınızın aşkı olduğunu nasıl anlayacaksınız peki? Çok seviyorsanız öyle midir? Daha önce de başkalarını çok sevmiştiniz. Çok düşünüyorum. Düşünmek daha güzel, bunca düşünmeyen insana karşın bırakın düşünelim arkadaş! Dünyada kafaya ihtiyaç var.
Bi an oturmuş bunları düşünüyor olmaktan utandım. Biliyorum ama, hayatımda filmimsi bir an istiyorum. Romantik komedi bir an. Ah bee romantik komedileri aşırı çok seviyorum. Her kız sever bence, sevmeyen ölsün. Hayatımın bir köşesinde romantik komedi bir aşk istiyorum.

Of bu yazıyı bitirmek istemiyorum çünkü hala yeterince tatmin olmadım. Sik gibi oldu bu yazıda, artık bu blogda sik istemiyorum!!1 Ama yine yaratıyorum bak görüyo musunuz? Okumayın diycem yine ama... Aman be okuyuverin gözünüze mi yapışır?

İnsanların bu kadar orijinal, entel, başka olduğu bu günlerde, insanların bu kadar güzel olduğu, bu kadar kendi olduğu bu günlerde bu yazıyı yazmış olmaktan utanıyorum ama olsun. Sanatımızla hükümeti sikeceğiz arkadaşlar, destekler olsun size, Tanrı yanınızda olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder