1 Aralık 2010 Çarşamba

Islaktı.

Birileri yazımı beğenmiş ama kim olduğunu anlamadım :) e tabi ilk defa okununca garip oluyo .

Harry Potter gittikçe komik oluyo . Gülme kırizlerine girerek okuyorum  .Şimdi bunların Noelleri yaklaşıyo .Dobby de harry için biyerleri süslemiş -ökse otu filan . Harry,Cho 'yla -harry nin sevdiceği- ylnuz kalıyo ve tesadüfen ökse otunun altında duruyo .Cho da gelip onu öpüyo .Sonra harry ortak salona gidiyo .Nerdeydin filan diye soruyolar saonra cho nun yanında olduğunu anlıyolar .Hermione öpüştünüzmü diye souyo ,harry evet anlamında başını sallıyo ,ron çılgına dönüyo ve sonra "Nasıldı?" diye soruyo .Harry den muhteşem cevap :
 "Islaktı " 

ahahahah koptum yaa. İçimden ne olmasını bekliyodun ki dedim . Komik bunlar valla komik .Ronda çok hevesli hevesli dinliyo falan. Her neyse işte öyle öyle :D

2 yorum:

  1. bende bir harry potter hastasıyım
    son kitabı bende var
    keşke sana verebilseydim
    kitap okumak filmine gitmekten daha iyi
    umarım kitabı bulursun

    YanıtlaSil
  2. 5 bitsin 6 da tabi 7 yi ablamın bi arkadaşından alırım hayrlısıyla .

    Ve evet gerçekten o filimleri izlememişim gibi geliyo çok farklı ,çok daha heycan verici ,çok daha sürükleyici. Okumakta geç kaldığımı düşünüyorum ama temmuza kadar bitiricem .

    YanıtlaSil