3 Aralık 2010 Cuma

James Potter senden nefret ediyorum ..

Şu an size içimdeki nefreti ifade edebilmemin imkanı yok . Bunu anlamka için beşinci kitapta Snape ' in Harry den itinayla sakladığı anıyı okumanız gerek . James Potter . Ahh .. Snape 'in serinde ben olsam o gerizekalının çocuğuna nasıl işkence ederdim bilmiyorum . Şu an James' tan ve Sirius'tan nasıl nasıl ama nasıl nefret ediyorum bilemezsiniz.Harry nin yerinde olsam böyle bi babam olduğu için utanırdım .Şu an -çok olmasada- Snape ' e karşı saevgi tanecikleri kıpırdıyo içimde . Bi saattir giricem giricem kitaptan kenimi alamıyorum .Ellerim sinirden titriyo .Lily nasıl olmuşta o adamla evelnmiş beaa.Öyle bi kavga ettiler ki eğer benimle çıkarsan snape i rahat bırakırım dedi salak. Zaten be de ş küstah havalı çocukları hiç sevmem . Bizim okulda da bayaa var. Ya var ya aklıma geldikçe böyle James ' i öldürmek istiyorum ama zaten ölü . Ahh voldemort sana binbirkere şükürler olsun .. Var ya iyi ki ömüş yoksa Harry 'nin hayatı daha kötü olurdu . Ahhh . titriyorum hala .. Hadi biraz komiklerden yazıyım hepsini çizdim ..

Fred ve George ' un havai fişeklerinden sonra ..
(...)
Umbridge 'in terli bir yüzle sendeleyerek Profesör Flitwick ' in sınıfından çıktığını gördü

"Çok teşekkür ederim ,Pröfesör" diyordu Profesör Flitwick cikleyen sesiyle. "o mayraplardan ben de kurtulabilirdim tabii, ama yetkili olup olmadığımdan emin değldim ". Ağzı kulaklarında sırıtarak sınıfın kapısını
Umbridge 'in  hırlayan yüzüne kapattı .

(...)
"Niye bi rakşam izin yapmıyoruz?" dedi hermione neşeyle-ödevden bahsediyo ." Ne de olsa ,Paskalya tatili cumaya başlıyor, o zaman bolca vaktimiz olur."

"İyi misin sen ?" diye sordu Ron ,kulaklarına inanamazmış gibi ona bakarak.

"Bak şimdi söyledin de" dedi Hermione mutlukla , "biliyormusun ...kendimi biraz...asi hissediyorum ."





:D:D ben buraları okurken gülme krizleri geçiriyodum tabii .Hah bi de Tonks 'un Harry 'ye aldığı Noel hediyesine de bayıldım . Bi ateşoku modeli almış ve kendi kendine uçuyo :D


Görüşürüz dilekleriyle . Esen kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder