10 Aralık 2010 Cuma

Olleyy.

Yazacak birşeyler düşüüyorum . Şöyle söyliyeyim bu günden itibaren yorumlarım anonim kullanıcılara kapalı.. Kavak Yelleri başlamış halde ve izlemiyorum . Ağzımda müthiş tatlı bi sakız var . Büyük bir zevk alıyorum şu an .
Mutluyum . Pzartesi günü antrenmanlara başlıyorum . Hayırlısıyla 3 numara oynuycam -smaç vurmak istediğim konum . Heyecanlı değilim . Bi aydır antrenmanlara gitmemem karşısında top bana ağır gelmeye başladı ben de şınav çekmeye . Kendimi çok iyi hissediyorum .Böyle öz güvenli filan olur ya .Bu gün hiç Harry Potter okumadım . Yarın deshane var ve kendimi oldukça kötü hissediyorum . Ne giysem . Fırfırlı eteğimi mi acaba ? Söyliyeyim bu gerçekten çok güzel bi etek .


Bu gün yağmur yağıyodu . Berfinle "Tam ortasındayım yağmurun ...." diye şarkı söyleye söyleye dolandık.Dolandık derken okuldann eve gelme yolu boyunca . Ve ayrıca belirteyim Berfinin bizim okulda tanımadığı kimse YOKTUR.Ve arkadaşıma gıcık olanı yakarım .Her neyse konumuzdan sapmayalım . Bu gün de balon almak istedi berifn ama zaten onu eve götürmek için zor zaptetmişken bi de balon alsam delirirdi herhalde.

Bu gün çok komik bi şey oldu . Şimdi biz herzamanki gibi berfinle turluyoduk . Deniz diye bi kız var bizim şevval diye bi arkadaşın sevdiceğiyle konuşuyodu. Bizde gittk berfinle hemen şevvalle dalga geçmeye . Geçtik geçtik . Sonra denizle çocuğa bakmak için ,berfinle birlikte yanlarından geçiyoduk çocuk gitti :). Sonra işte biz çocuğa bakcaz ya mal mal dolaşıyoruz ,çocuk birden karşıma çıkmasın mı ?Ay benim ödüm bi kopu verdi . Bi çığlık attım koridorun ortasında . Bi de çocuğun suratına bakıyorum ahah . Rezil oldum diye kendimi yerken Berfin ben bile duymadım çocuk da duymamıştır dedi ama ben direk böyle çcuğun yüzüne bakar haldeydim . Neyse kader ..Gayet rezil olmuş olabilirim .


Mutluyum ,mutluyuz, mutlu . Ey yüce smmaçlar adına ne güzel bi gün bu beee. Yarın dershane olacağı fikrini saymazsak tabii .


 Papatyalar ne güzel çiçekler . Böyle beyaz sarı . Ah bi de miss gibi kokarlarya . Canım çekti :).Kelebekler de çok güzel . Taksimde . Canım Taksim çekti ..

Kitap okumak istyirorum . Çıkmam gerekecek . :(( Malesef . Beni sevdiğinizi biliyorum Ahududu reçellerim ,görüşürüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder