29 Aralık 2010 Çarşamba

Gerçek Happy :))

Bi şey söyliycem ama yeter artık demeyin .... ... .. . Emreyle barıştım .Mutluyum abi mutluyum . "Hani barışmıycaktın lan ?" dediğinizi duyar gibiyim . Ama özür dilettiricem de demiştim . Diledi de . Hemde böyle onkere filan . Diledi,daha içtn dedim , sonra daha sesli dedim . Dedimde dedim . Haykırttım yani . Barıştık sonra . Bu iki haftadır yaşadığım en güzel günlerden biriydi yani . Sınav hariç  .Her neyse girmeyelim ona .

Atlantise gidiyoruz okulca . Berfin batuyla -erkek arkadaşı - bi sürü plan yaparken ben de emre ve ceyhunla yaptım . Emreyle korku tüneline ve atlı karıncaya bincez :))Asansöre emre ben ceyhun bincez . Köpek balığına ceyhunla bincem -emreyle de binerim :)-haa bi de çarpışan arabalar var . Ona kimle binem len . Tek binem ona . Amaaan her neyse . Eğlenceli geçicek kesin o .Emreyle ceyhunun dibinden ayrılmayı planlamıyorum . Berfin gelip "batu gitti " dese de kılım kıpırdama abicim . Ben planımı yapmışım bi kere. Annem bağırınıyo ben kaçar .






Not goggle a happy yazınca çok sapık şeyler çıkıyo ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder