5 Aralık 2010 Pazar

İngiltere bi Harry Potter şehri ...

Şu Harry Potter tutkusunu üzerimden zor atıcağa benziyorum .

Ablam istediği bölümü -tıp- kazanırsa İngiltereye gidebileceği konusunda söz aldı . Temmuza kadar gitmeliymiş  -Harry Potter ın galasına gidecek :(.Annem bana sen kazanınca sen de gidersin dedi . Ha gizemli birlikte gider bir sürü Harry Potter eşyası alırız .Peki Tibet ne olacak . Bilemiyorum . Tibet - İngiltere . Gizemli hangisi hah ?


Tibet hayallerim geldi yine aklıma . Orda geliştireceğim meditaston yöntemlerim belki . Ama aslında oraya tek başıma gitmem daha güzel olurdu. Tamam o zaman İngiltere . Kararımı verdim Heyooo başlası hayaller.



İngiltere ve orayı hiç bilmeyen bi genç kız . Ne kadar eğlenceli olur . Sırf bunun için Kabataşa gitmeye değer .İngilizcem iyi olsun ki İngiltere gezim eğlenceli geçsin . Hele yanımda Harry Potter tutkunu bi arkadaşım varsa -adını bilmesem de :)-  müthiş olurr.Ahhh şu an o kadar eğlenceli o kadar güzel geldi ki. Evet evet ben Kabataşa gidicem . Sonra ver elini ingiltere. Tuttum bunu .Hani böyle Harry Potter da bi şeker ve kulak pisliği tadında filan çıkıyo . Ondan almayı o kadar çok isterim ki anlatılmaz. Hem pelerin, şapka , atkı, süpürge , oyuncak, kolye ,harry potter gözlüğü , asa , şekerleme,iksir şişeleri hepsini alırım ingiltereden .Gerçi ablam giderse alıcak ama o sirius un asasını alır ben de sonradan kendime snape asası alırım .Güzel iyi ingltere . Ya gizemli eğer ablam ingiltere galasına giderse biz de birlikte gideriz . Ben iyice şu arkadaşlık işine kaptırdım kendimi bu arada yaa. Hadi neyse Kabataş için çalışmak gerek.

Görüşürüz. Esen kalın . Kimselere randevu vermeyin ..

2 yorum:

  1. kabataş keşke...


    o eşyaların yanında keşke görünmez pelerinde gerçek olsaydı bir düşünsene harry potterin gözlügü aman tanrım bir insana gözlük bu kadar yakışır
    :D
    ablanı kıskandım :(

    YanıtlaSil
  2. Onu ben de kıskanıyorum ..

    Valla ben eğer gözlük taksaydım kendime Harry gözlüğü alırdım ama oraya gitsem en çok almak isteyeceğim şey çapulcu haritası olurdu.

    YanıtlaSil