26 Aralık 2010 Pazar

Mutlu olmak için yaşa

Bi insana iyyim derken aslında bayya kötü olmak gibisi yok .Kötüyüm arkadaş ölümüne kötüyüm.Hatta sinir krizleri geçirmenin eşiğindeyim . Ne saçma bi kıskançlık ya bu. Bu arada sinirim kıskançlıktan dolayı . Çok açmıycam konuyu.Saçma bi kıskançlık bayaa,aşk bu mu acaba ??Ama ben kıskanmam . Tek gereken şey biraz kendimi toparlamak o kadar .


Günlerde kendime söz geçriemiyorum . Kendimi çok salak hissediyorum . Neyse sorun yapmayın toparlarım ben . Kimse okumaz iyşallah .Çikolata istiyorummm . Ağlamak istiyorumm.

Evet sevgili dostlar . Bir face bildirisinden sonra tün bu psikolojiyi attım üzerimden . Yazıyorum :


Tamam o zaman dost dediklerim . Bende bundan sonra "Mutlu olmak için " yaşarım . Salla elalemi . Kendin için yaşa . Btimiştir . Salla arkadaşın salla boy ları . Yaşaa yaşaa. Birkaç yıl sonra onlara İngiltereden kart atacağını düşünüp yaşa.
Şahsen ben yalnız yaşamak isterim . Yalnız ölmek . Yalnız kutlamak doğum günlerimi . Ne güzel lan . Sevdim kendimi şu an . Bana kart yollayın ula türkiyeden gelecekte . Süper bu süperrr.

Yalnızlık paylaşılmaz , paylaşılırsa yalnızlık olmaz.
 özdemir asaf


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder