3 Temmuz 2011 Pazar

Bu günün resimlerini yiyip bitirelim. :D

Eve döndüm bana bağıran bir kuzen, yasaklanan resim indirmeler ve aptal klavyeler yok. Her neyse değiştirmeyelim konuyu, ya da bırakın değişsin. Mutluyum çünkü, anladım ki gerçek arkadaşlarım varmış. Nazo çağdaş gibi. Mutluyum, nazoya ben okuluymu değiştiricem gibi uzun çığrışlardan sonra gitmiş mal ,çağdaşa anlatmış. Çağdaş bana kızdı, ben de arkadaş dedim herkes bana cephe almış. Olsun dedi biz de onlara cephe alırız. Sonra biz de buna karar verdik işte. Şimdi devrimci haraketler planları yapıyoruz.Kafayı yemiş haldeyiz. 1 Mayıs planları başladı bile düşündüm de çok var lan mayısa biz neyin çabasındayız. Çok mutluyum ama lan. Saçma sapan evden kaçma planları mal mal işler, çağdaşı babama sevdirme çalışmaları filan. Aslında babam herkesi sever de çağdaşı fazla sevse iyi olur.Nazoyu herkes sever zaten, ona karşı bi şüphem yok. İlk defa mutlu yazdım size. Bu arada İstanbulumu o kadar çok özlemişim ki böyle havasını yutasım geliyo. SEVİYORUM BU ŞEHRİ!! benim lan burası. Hadi görüşürüz sonra sevdim sizi. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder