1 Temmuz 2011 Cuma

akşam tekrar yazarım belki. -.-

Bloğumun 39 kişi oluşunun acısını çekiyorum. 40 kişi olsa nolur ulan söyleyin, yalan yapmayın şimdi siz de yaparsınız bu pazarlıkları da bi tek ben yazıyorum çakallaaaaaaarrr tanımaz mıyım ben sizi eşşekler. :D İnsanlara eşek demek çok tatlı bi şey ciddiyim.Bu arada sonunda Onur Keşikci bana mesaj attı mutluyum. Lan arkadaşlarımla kavga ettim diye de çokça pişman oldum napsam bilemedim şimdi. Özür mü dilesem, evden aramam gerek çünkü engellediler beni facebook'tan sonraaaa emreyle de kavga ettim çünkü bloğunu izlemekten vazgeçtim kızdı filan bi ara talhayla kavga etmiştim ama özür diledim ondan. Ama sonuç olarak iş berfinde bitiyo yani berfine küsersem eğer ceyhuna arasa emreye şevvalle ve daha nicesinee küsmüş oluyorum, bu da demek oluyo ki arkadaşım olan herkesle küsüm. Evet anlayın artık seneye okul değiştirmek farz oldu.Üzüldüm hüzünlendim şu an yalnız hissettim kendimi. Her neyse been her şeye rağmen mutlu olabilirim ama eve döndüğüm anda annemle şu okul değiştirme konusunu konuşucam. Hala eve caaanım istanbuluma dönememiş bulunmaktayım üzgünüm mutsuzum İSTANBULUMU verin banaaaaaa. Yazık lan bana pcmi verim bu dizüstü şeysisi çok sıkıcı . Ablamı da özledim çok , köpek ışıl. Hee bu arada ben bursadayım. Amma aptalım lan anılarımı anlatcağğma mal mal konuşuyorum. Anılarım sıkıcı bence neymiş ağaca tırmanmışım her allahın kulu tırmanıyo ağaca. Ben tanıyın artık konudan konuya çekirgeyim ben. Bakın bak başkasının bilgisayarına resim de indiremiyorum olmuyo yani. Bu günkü resmimiz Léon'dan olacaadı. Yani olucak çünkü insanların bilgisayarlarını mahvedip resim indiricem ben ehehe. Yaaaaaa kuzenim başımda yazamıcam bebeler resimleri yükleyip gidiyorum akşam tekrar yazarım belki. -.-




NOT : yazının sonu pek güzel olmadı...

2 yorum:

  1. ahahaha herkesle kusmen :D bu kadar cok kişi olmasada bende cogu yaknmla kustum. aynı durumdayız gene :D

    YanıtlaSil
  2. Sen mi bensin yoksa ben mi senim ? :D

    YanıtlaSil