5 Temmuz 2011 Salı

İpeeğtoş. (heycanlandım lan)

Bu gün ipeeğtoşumun doğum günü. İpeğtoş, yazıya şöyle başlamak istiyorum İYİ Kİ VARSIN LAN ! Seni çok seviyorum bende pembelerin sembolü olan kız. Pek sorgulamayan aptal ipek. Düşündüm de ne kadar da aptalız ne güzel lan. Hiçbir şey düşünmeyelim zaten, ama yoook biz düşünürüz nerde saçmalık varsa ipeğtoşumla birlikte orda biteriz. Bi doctoruz. Aslında o tam doctor değil ben Çakma doctor o Çaylak doctor. Evet aynen öyle doktor değil doctor diyorum çünkü şu Doctor Who olaylarından bi şey bu. Ayrıcaa biz ipekle evden kaçıcaz evet. Saçma sapan programlar izleyip doğada aç kalırsak ne yiyebiliriz filan diye öğreniyoruz. Saçma sapan da sözlerimiz var mesela :

-Nasılsın ?
+Adam gibi.
+Nazım hikmet gibi.
+Can yücel gibi.

Hatta bi keresinde nasılsın sorusuna verdiğim adam gibi cevabına karşın o da kadın gibi olmuştu ve bir aile kurmuştuk. Çocukları filan olmuştu. Ve bi keresinde benim "ben bugün pembeyim" demem üzerine o günden sonraki her gün ipek bana bu gün ne renksin diye sorar ve o rengin neyi ifade ettiğini öğrenmeye çalışır oldu. Hani vardı ya benim şu kelebekler nasıl ilişkiye giriyo sorum , işte bunun cevabını manyak gibi aradık nasıl ürediklerini öğrendik ama ilişkiye nasıl girdiklerini öğrenemedik. Sırf bunun cevabı için bir gün biyoloji profesörü olabiliriz diye düşünmeden kendimi alamıyorum. Açıkçası biz süperiz. İpeğin en sevdiğim yanı da şu ; ona eğer çok güzelsin dersen "saçmalama sen bana bin basarsın" der, ben de ona" asıl sen saçmalama"derim ve sonuç olarak kimse güzel olmaz. Ona çok coolsun dediğinde hayatta kabul etmez, asıl sen coolsun der ben de kabul etmem sonuç olarak tek cool olan Doctor Who olur. Sanırım onu çok seviyorum, sanırım o benim için çok değerli. İpek bunu okuyosun ve bu kadar çok romantizme alışkın değilsin biliyorum ama sanırım bu yazıda odun olamıycam. Çok tatlısın abi biterim ben sana, seni görsem anında deliler gibi sarılırım. Sana bi şarkı hediye de etmek isterdim ama sen yani şarkı yetmez sana. Her neyse doğum günün kutlu güneşli benli filan olsun. Seni çok seviyorum lan daima pembe kız. Ay anam benim baykuşuuuum bıdık bıdık. Doğum gününü öperim doğmasan kimlen gaçardım la ben.Beni tamamlıyosun gibi romantik şeylere giresim geldi ama biliyosun ben pek öyle şey değilimdir hani. eheh. yine de abi gel öldür beni lan ay luv yo. :D

Tamam yeter bu kadar romantizim bayşo. :D <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder