5 Eylül 2010 Pazar

Ah canımcımlar ah . Çoook dertliyim çok . Bu gün amcamlara gitcez ve giyecek hiç bir şey yook. Şimdi anneme giyicek bişeyim yok desem , dolaptan bir sürü şey çıkarır koyar önüme. Ben de hiç birisini beğenmem tabi.Offfff ... Gitmesek olmaz mı sanki . Doğrusu bende çok gitmek istiyorum. Ama üf üf üf. Tabi dostlar . Ergen bi insanın en büyük derdi ne giyeceği oluyo . Aslında normal ergenler sevgili peşinde koşturuyo ama ben farklı bi ergenim. Her neyse işte. Ne giysem ki ben . Annanemin topuklu ayakkabılarının mı :) Aman ne bileyim. Ne yapsam ne etsem . Tayt mı giysem acaba. Yakışıyo bana . Söylemesi ayıp fiziğim fena değil.Üfff insanların ne de çok giyecek şeyi var . Benimkiler genelde tişort.Yani fazla pantolon yok. Ya da şort filan .Ama tişortlerim de güzel şeyler . Ben hepsini güzelleştirmeyi beceriyorum .Amaaan çok övdüm kendimi. Ben de sinirlendim oturdum pc başına . Amaaan çok karamsarım bu gün çok. Dershane filan da yok . Bi de inanmıycaksınız ama oruçluyum ben . Bi ay boyunca tutmadım . Kadir gecesine tutuyorum.Aslında tek tutma sebebim iftara gidiceğimiz ve kuzenlerimin de tutuyo olması ama olsun .Tutmak tutmaktır. Oy sıkıldım valla diycem ama sıkılmadım . Açım sanki . Susamadım ama sanki biraz şey . Üffff.... Sıkıldınız biliyorum ama banane yazıcammm çok sıkıldıysanız okumayın canım zorlamı .Hem ben o kadar da sıkıcı değilimdir . Biraz gevezeyim o kadar . Ama kim gevezeleri sevmez ki. Ben severim şahsen. Geveze olun konuşun ki sıkılmıyım. Bazen sadece ben konuşuyorum karşımdaki dinliyo . Sinirim bozuluyo valla. Mesela Eemre hep dinler dinler dinler ama konuşmaz ,neden konuşmuyosun deyince de ne konuşayımki der . Nasıl yaaa nasıl ben konuşucak onca şey bulabiliyoken Emre nasıl olurda konuşacak bi şey bulamaz . Genelde erkekler pek konuşmuyo .Hep dinliyolar . Bu gün ben konuşmuycam emre konuşsun bakalım nasıl oluyo.Ama ben konuşmayınca emre hiç konuşmuyo ayrı konu. Evett . Valla eminim Emre bana gıcık oluyodur. Bu salak yine geldi kurtulamıycakmıyım filan diyodur eminimm. Nefret ediyo benden nefreeet hemde nasıl off off :) .Ama dalga geçmeyelim emrenin benden nefret ettiği aşikar . Hahh bu arada dün akşam amcamlara gittik ve tayt giydim . Her neyse ben kaçar :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder